به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها که به مدت دو روز برگزار خواهد شد، هفت تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و براساس قرعه انجام شده، رقابت های خود را برگزار می کنند.
تیم 'ندای سلامتی و شادابی' از استان گلستان به عنوان میزبان این رقابت ها است و تیم های 'اراک اسکواش'، 'ماتریس یزد'، 'باشگاه دبیری تبریز' و 'شرکت ام ال ام تایتان اصفهان' نیز در رقابت های این فصل لیگ برتر اسکواش حضور دارند.
طبق برنامه ریزی انجام شده، امروز در اولین بازی تیم های 'ماتریس یزد' و 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' به مصاف هم رفتند و بازی دوم نیز بین تیم های 'اراک اسکواش' و 'باشگاه دبیری تبریز' برگزار خواهد شد.
در ادامه این رقابت ها، عصر امروز نیز 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' و 'شرکت ام ال ام تایتان اصفهان' نیز در برابر تیم های 'باشگاه دبیری تبریز' و 'اراک اسکواش' قرار خواهند گرفت.
این رقابت ها فردا جمعه نیز پیگیری می شود و 'اراک اسکواش'، 'شرکت ام ال ام تایتان اصفهان' به ترتیب در برابر تیم های 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' و 'باشگاه دبیری تبریز' قرار خواهند گرفت و عصر فردا نیز تیم های 'ندای سلامتی و شادابی گلستان' به مصاف تیم شرکت ام ال ام تایتان اصفهان' خواهد رفت.
سرپرست هیات اسکواش استان گلستان گفت: سعی کرده ایم که به منظور حضور قوی تر در این دوره از رقابت ها، تیمی بومی و با استفاده از بازیکنان استان تشکیل دهیم.
احمد تجری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی هزینه های این تیم اعم از قرارداد با بازیکنان، هزینه ایاب و ذهاب و سایر موارد برعهده حامی مالی تیم است و هیات هزینه ای در این زمینه ندارد، اما معرفی بهترین بازیکنان به منظور حضوری قوی تر در رقابت های لیگ برتر برعهده هیات می باشد.
وی در خصوص تیم مردان اسکواش استان هم گفت: یک بازیکن ما با تیم های دیگر قرار دارد و 2 بازیکن دیگر نیز در شرایط خدمت سربازی هستند و با توجه به اینکه باشگاه ملوان بندرانزلی در رقابت های لیگ برتر اسکواش مردان کشور حضور دارد، اولویت شرکت بازیکنان گلستان، جذب آنان از سوی تیم ملوان خواهد بود.
وی تصریح کرد: تنها یکی بازیکنان ما شرایط حضور را دارد، و به این دلیل تصمیم گرفته شد تا در سال جاری در رقابت های لیگ برتر اسکواش مردان کشور، شرکت نکنیم.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.