به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن طیبی روز شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان اظهار داشت: در سال های اخیر چندین مدال معتبر توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان کسب شد اما کیفیت و کمیت این مدال ها با توجه به استعدادهای فراوان مناطق گوناگون استان باید بیشتر شود.
وی بیان کرد: یکی از روش های افزودن بر تعداد و کیفیت مدال ها، توجه به رفع مشکلات زیرساختی است که تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های موجود این کمبودها را کاهش دهیم .
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: نیازهای ورزش جانبازان و معلولان با رشته های دیگر ورزشی متفاوت است و تحت پوشش داشتن رشته های متعدد در کنار لزوم توجه به زیرساخت هایی چون مناسب سازی تردد به سالن های ورزشی، مدیریت این هیات ورزشی را دشوار کرده است.
طیبی به برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در گنبد اشاره کرد و گفت: میزبانی از این رویداد بزرگ ورزشی نقطه عطفی در رونق هر چه بیشتر و جهش چشمگیر این رشته در گلستان است.
بر اساس اعلام مسوولان ورزش گلستان، گنبدکاووس تیرماه سال آینده میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته است.
در پایان این جلسه و با رای گیری از اعضای مجمع، محمد جهانی نژاد رییس فعلی هیات جانبازان و معلولان گلستان با کسب 14 رای از 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
ورزش جانبازان و معلولان گلستان در دوره های گذشته پارالمپیک و بازی های آسیایی صاحب چندین عنوان با ارزش شد.
در آخرین دوره بازی های آسیایی که مهرماه امسال در اندونزی برگزار شد، محمد نعمتی و زهرا دانای طوس ملی پوشان گلستانی در والیبال نشسته مردان و زنان و عبدالجلیل قرنجیک در بسکتبال با ویلچر طلا گرفتند و نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه دوم شد.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.