به گزارش خبرنگار ایرنا اولین دیدار خانگی شهرداری گرگان جمعه شب با حضور سه هزار تماشاگر در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
شهرداری گرگان با ترکیب اولیه مبین شیخی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد، امیر حسین خندان پور و عدنان دورقی به میدان رفت و هرچند در کوارتر نخست 16 بر 8 از حریف تهرانی خود عقب افتاد اما پایان نیمه اول 25 بر 23 به نفع میزبان پایان یافت.
در کوارتر سوم نیز تحت تاثیر تشویق های بی امان تماشاگران گرگان میزبان توانست اختلاف امتیاز خود را بیشتر کرده و در پایان این کوارتر نتیجه 50 بر 42 روی تابلو ثبت شود.
در آخرین کوارتر بازی شوت های سه امتیازی بازیکنان نیروی زمینی اختلاف امتیاز دو تیم را کاهش داد اما کنترل بازی و دفاع بازیکنان شهرداری تلاش مهمان را بی اثر کرد و شهرداری گرگان توانست در نهایت 68 بر 61 حریف را شکست دهد.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهارم این رقابتها مهمان پگاه تهران خواهد بود.
سرمربی تیم گرگان در پایان دیدار امشب گفت: ناهماهنگی بازیکنان در کوارتر آغازین بازی مشکل تکراری شهرداری شده است و باید تلاش کنیم تا در تمرینات به این موضوع غلبه پیدا کنیم.
حمید رضا کلاه سنگیانی ضمن اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: شرایط برای استفاده از بازیکن آمریکایی در بازی هفته بعدی مقابل تیم پگاه فراهم شده است و با قدرت بیشتری به میدان خواهیم رفت.
سرمربی تیم نیروی زمینی نیز گفت: به سبب شیوع بیماری بین اعضای تیم در هفته گذشته نتوانستیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاریم.
احمد مازیستانی اظهار کرد: یکی از مشکلات فراروی تیم بسکتبال نیروی زمینی اختلاف سطح بین بازیکنان اصلی و ذخیره است که باید این ضعف را با تمرین مستمر کمتر کنیم.
وی بازی مقابل تماشاگران گرگانی را فرصتی مناسب برای تجربه اندوزی بازیکنان جوان تیمش خواند و از عملکرد تیم داوری نیز ابراز رضایت کرد.
به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاههای کشور با حضور 9 تیم در حال برگزاری است و شهرداری گرگان هفته گذشته موفق به شکست دادن نماینده مشهد شده بود.
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.