سهیل مظلوم واجاری، مدیر عامل شرکت سپندار با تاکید بر عدم انحصار در ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، گفت: با پیوستن بانک ملی، تعداد بانک‌های همکار در پروژه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی کشور (آنی‌رو) به 16 بانک رسیده است.

او با بیان این مطلب که شرکت سپندار پس از آنکه از برقراری و پایداری خدمات پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی اطمینان پیدا کرد، هم تعداد بانک‌های خدمات‌دهنده و هم شیوه‌های پرداخت عوارض را گسترش داد، تصریح کرد: پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی ابتدا از طریق بانک‌های پارسیان، پاسارگاد و تجارت یعنی سهام‌داران اصلی این شرکت تامین شد. 

سهیل مظلوم واجاری، افزود: شرکت سپندار پس از اطمینان از برقراری و پایداری خدمات، با تاکید بر عدم انحصار، در ماه‌های اولیه ارائه خدمت آنی‌رو از ورود بانک مسکن به دایره ارائه‌کننده‌های خدمت پرداخت استقبال کرد. اندکی بعد با مذاکره‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده، ارائه خدمت برداشت مستقیم خودکار (direct debit) هم در دستور کار قرار گرفت تا مالکان خودروها بتوانند از این خدمت نوین بانکی برای پرداخت عوارض آزادراهی خود بهره‌مند شوند.

مشارکت بخش خصوصی و تسهیل‌گری برای شکوفایی بانک‌داری الکترونیکی

به گفته مدیر عامل شرکت سپندار، هم‌اکنون 16 بانک اصلی کشور در خدمت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی به‌کار گرفته شده‌اند. سهیل مظلوم واجاری تصریح کرد: این موضوع دستاورد بسیار بزرگی برای شرکت سپندار است. این شرکت توانسته در مدت زمانی کوتاه، بستر مناسبی برای حضور همه بازیگران اصلی حوزه پرداخت کشور در این پروژه ملی را فراهم کند.

وی با ابراز خرسندی از روند اجرای پروژه آنی‌رو، گفت: با این رویکرد، پروژه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، علاوه بر دست‌یابی به اهداف از پیش تعیین‌شده خود، به تسهیل‌گری برای توسعه و شکوفایی بانکداری الکترونیکی کشور تبدیل شده است.

مدیر عامل شرکت ارائه‌دهنده خدمت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (آنی‌رو) تاکید کرد: این شرکت از ابتدای راه‌اندازی خدمت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (آنی‌رو) تلاش کرده است تا انواع روش‌ها و ابزارهای پرداخت الکترونیکی کشور را در این پروژه به‌کار گیرد.

برداشت مستقیم از حساب بانکی، پیشروترین شیوه پرداخت عوارض آزادراهی 

مدیر عامل شرکت ارائه‌دهنده خدمت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (آنی‌رو)، برداشت مستقیم خودکار از حساب بانکی برای پرداخت عوارض آزادراهی را یکی از آسان‌ترین شیوه‌های در دسترس برای افراد پرتردد دانست و افزود: در این روش، فرد اجازه برداشت خودکار مبلغ عوارض از حساب بانکی خود در هنگام تردد در آزادراه را با تعیین محدویت‌هایی مانند مبلغ، زمان و تعداد برداشت به بانک خود می‌دهد. پس از اعطای اجازه برداشت، با هر بار تردد از آزادراه، مبلغ عوارض به‌صورت خودکار و بدون نیاز به تائید، از حساب فرد کسر شده و جزئیات برداشت از طریق پیامک به اطلاع او خواهد رسید.

به گفته او برداشت مستقیم خودکار از حساب بانکی یکی از جدیدترین و پیشروترین روش‌های پرداخت در بانک‌داری الکترونیکی کشور است که ارائه این خدمت در پروژه سپندار، علاوه بر تسهیل پرداخت عوارض آزادراهی، مسیر توسعه بانکداری الکترونیکی کشور در این شاخه را نیز فراهم کرده است.

ترددکننده‌ها و راننده‌هایی که از یکی از آزادراه‌های تحت پوشش خدمت آنی‌رو تردد کرده‌اند، می‌توانند برای استفاده از خدمت برداشت مستقیم خودکار (direct debit) از حساب بانکی، با مراجعه به وب‌سایت nspay.ir بخش خودکار (پیمان)، نسبت به ارائه اجازه برداشت به بانک خود با طی فرایندهایی که توسط بانک مرکزی ابلاغ شده اقدام کنند. همچنین، سایر انواع روش‌های پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی در وب‌سایت aaniro.com معرفی شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.