به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: تجربه نشان داده که ملت ایران با اتحاد، انسجام و مقاومت خود توانسته در مقابل زیاده خواهی های دشمنان بایستد و پاسخ کوبنده ای به آنان دهد.
وی افزود: بسته پیشنهادی اروپایی ها در زمینه مسأله برجام ضمانت اجرایی ندارد زیرا هیچ کدام از شرط های مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب در آن لحاظ نشده است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: این بسته 10 بند دارد و روز جمعه هفته قبل در قالب گروه 1+4 و بدون حضور آمریکا در شهر وین تصویب و اعلام شد.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: قطعنامه 598 در 26 تیر 1366 توسط شورای امنیت سازمان ملل صادر و یک سال و یک روز پس از آن نیز توسط ایران پذیرقته شد.
وی ابراز داشت: این قطعنامه درس های مهمی برای ملت ایران داشت که باید همواره از آنها عبرت گرفت.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مهمترین درس های آن شامل لزوم انسجام در برابر دشمنان و استقامت برای رفع مشکلات کشور و عبور از تحریم هاست.
حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: این نهاد با تدبیر امام خمینی (ره) ایجاد شد و به دلیل داشتن جایگاه ارزنده چند اصل از اصول قانون اساسی به آن اختصاص یافته است.
وی افزود: تاکنون خدمات مهمی توسط این نهاد ارائه شده و یکی از وظایف اصلی آن نیز مطابقت قوانین و مقررات با احکام الهی است.
حجت الاسلام حسینی صدر با تبریک اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، بیان کرد: آن حضرت شخصیتی ممتاز داشت و از فضائل اخلاقی متعدد برخوردار بود.
وی 28 تیر مصادف با پنجم ذیقعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه را یادآور شد و عنوان کرد: حرم امامزادگان در کشور قطب مذهبی و فرهنگی است و برکات فراوانی دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.