به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز دوشنبه در نشست کمیته سامانه های هوشمند نظارتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هدف از این اقدام مهم کنترل بهتر و دقیق تر مسائل امنیتی و ترافیکی در شهرهای استان است.
وی افزود: دوربین های پایش تصویری تاکنون در چهار شهر کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج، سی سخت، دوگنبدان و لنده به طور ناقص نصب شده و یا در حال راه اندازی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اهمیت مسائل امنیتی و ترافیکی در مناطق شهری این استان موضوع نصب و راه اندازی دوربین های پایش تصویری بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد.
نظری عنوان کرد: نصب و راه اندازی دوربین های پایش تصویری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از مصوبات شورای تأمین این استان است.
وی بدون اشاره به اعتبار مورد نیاز، ابراز داشت: کمبود اعتبار یکی از مشکلات مهم پیش روی نصب و راه اندازی دوربین های پایش تصویری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد است.
نظری گفت: تلاش می شود اعتبار مورد نیاز با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات جرایم راهنمایی و رانندگی تخصیصی به شهرداری های این استان و اعتبارات عمرانیِ کمیته برنامه ریزی استان تأمین شود.
وی اظهار داشت: کنترل تخلفات ترافیکی و رانندگی، تأمین امنیت مردم و ایجاد زمینه نظارت برای دستگاه های نظارتی و امنیتی از مهمترین مزایای نصب و راه اندازی دوربین های پایش تصویری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد است.
کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی افزون بر 713 هزار نفر دارای 17 شهر و هشت شهرستان است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.