حیدر مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بلیت فیلم های اکران شده برای علاقمندان به فیلم و سینما در استان کردستان همزمان با سراسر کشور از اول تا پایان ماه مبارک با 50 درصد تخفیفت فروخته می شود.
وی افزود: این طرح در راستای سیاست های اعمال شده توسط شورای صنفی نمایش فیلم های سینمایی و در سینماهای حوزه هنری سراسر کشور به اجرا در آمده است.
مرادی تاکید کرد: براساس این سیاست بلیط فیلم های اکران شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار تا پایان ماه مبارک رمضان سانس های هر روز تا ساعت 17 عصر به صورت نیم بها خواهد بود.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان یادآور شد: فیلم چهارراه استانبول ساعت 10 صبح و 15:30 در سالن 2 و ساعت 19:45 در سالن یک، فیلم عصبانی نیستم ساعت 17:30 و 21:30 در سالن شماره 2 و فیلم تگزاس ساعت 15:15، 17:30 و 22 در سالن شماره یک پردیس سینما بهمن سنندج اکران می شود.
وی گفت: همچنین در این ایام فیلم به وقت شام یک سانس ساعت 15 در سالن شماره سه، انیمیشن فیلشاه ساعت 10:15 صبح سالن شماره سه و ساعت 19:30 سالن شماره 2، لاتاری ساعت 19 و 22 سالن شماره سه و مصادره به صورت تک سانس در ساعت 17 در سالن شماره 3 این پردیس سینمایی اکران خواهد شد.
مرادی با بیان اینکه امکان تهیه بلیت به صورت اینترنتی فراهم شده است، اضافه کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org و با ورود به بخش انتخاب سینما نسبت به تهیه بلیت فیلم های مورد نظر خود با امکان انتخاب صندلی اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج 759 صندلی دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.