محسن هاشمی گفت: امروز غبارها رفته، چهره ها رو شده و با بصیرت کامل می توانیم درباره فتنه نظر دهیم

به گزارش جماران محسن هاشمی در کانال تلگرامی خود نوشت: 

تظاهرات 9 دی در آن تاریخ با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  به ریاست جناب آقای جنتی در واکنش به اعتراضات ناشی از عملکرد در انتخابات سال 88 انجام شد.

در آن موقع موضوعی مطرح شد و گفته شد که در تاسوعا و عاشورا به مقام امام حسین(ع) توهین هایی شد و عملا وقتی تظاهرات شکل گرفت، نه ای بود به ادامه اختلافات و خوشبختانه دوستداران انقلاب به میدان آمدند و پایانی بود به تظاهراتی که آن موقع داشتیم.  

مقام معظم رهبری هم تعریفی کردند از فتنه. یعنی اتفاقاتی که افتاد را به عنوان فتنه مطرح کردند. 

ولی تعریفی که ایشان از فتنه مطرح کردند خیلی مهم است. ایشان گفتند عده ای می آیند با لباس دوست و کارهایی انجام می دهند ولی در باطن دشمن از این سوء استفاده می کند. یا بعضی دشمنند و در لباس دوست این کار را انجام می دهند و باید مواظب باشیم با بصیرتی که داریم، آن غباری را که روی این موضوع می افتد را کنار بزنیم و دشمن را از دوست جدا کنیم. 

من یادم است که آن موقع برخی کشورهای فتنه گر خارجی هم روی موضوع سوار شده بودند  و عملا داشتند اختلافات را به سمتی می بردند که انقلاب زیر سوال می رفت و مشکلاتی برای انقلاب پیش می آورد. 

خوشبختانه امروز در وضعیتی هستیم که غبارها هم برطرف شده و چهره خیلی‌ها هم رو شده و در نتیجه می توانیم نسبت به این فتنه ای که ایجاد شده بود، با بصیرت کامل نظر بدهیم. 

ما هم در این مسیر قرار داریم و هوشیاری و موقع سنجی مردم باعث شد که خوشبختانه این اختلافات صدمه ای به انقلاب نزند.

 

حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.