تکمیل ظرفیت ورزشگاه و کاپیتانی شجاعی در تراکتورسازی/

تلاش هواداران تراکتورسازی برای شکستن داربست‌ها و پرتاب سنگ + فیلم

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی قصد داشتند داربست‌هایی که بین آنها نصب شده بود را بشکنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی در دیداری از هفته سوم لیگ برتر از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی قصد داشتند داربست‌هایی که روی سکوها برای جدا کردن جایگاه‌ها از یکدیگر بود را بشکنند. این داربست‌ها در بین سکوهای اختصاص یافته به هواداران تراکتورسازی نصب شده بود.

هواداران تراکتورسازی خواهان اختصاص یافتن جایگاه‌های بیشتری بودند. این اتفاق درحالی رقم می‌خورد که بیشتر از حد معمول و قانونی به هواداران تراکتورسازی سکو اختصاص داده شده است.

طبق قانون تیم میهمان باید تنها 10 درصد از سکوهای ورزشگاه را در اختیار بگیرد.

همچنین چند سنگ هم از سوی هواداران تراکتورسازی به درون زمین پرتاب شد.

هواداران استقلال طرح موزاییکی را برای استقبال از لئونارد پادوانی مدافع مصدوم خود آماده کرده‌اند.

پیش از آغاز بازی درگیری‌هایی بین هواداران و ماموران امنیتی ایجاد شد.

پس از مشکلاتی که برای داوران در دیدار هفته گذشته پرسپولیس و فولاد اتفاق افتاد، آی‌دی کارت داوران این دیدار صادر شد تا سیدمهدی سیدعلی بدون مشکل وارد ورزشگاه شوند.

ناظران فدراسیون برای بازدید از چمن و وضعیت سکوها وارد چمن ورزشگاه شدند و به دقت به بررسی فضای استادیوم پرداختند. همچنین داوران بازی با قرار گرفتن روی خط یکی از دروازه‌ها عکس سلفی انداختند.

درگیری هواداران استقلال با ماموران انتظامات آزادی با پرتاب بطری‌ آب توسط آبی‌ها به این ماموران همراه شد.

پادووانى، مدافع برزیلی و مصدوم آبی‌پوشان در اردوى استقلال حضور پیدا کرد، او امروز در ورزشگاه حضور خواهد داشت و دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی را از نزدیک مشاهده خواهد کرد.

 

* امیر حسین فتحى سرپرست استقلال نیز به همراه ملکی، رئیس هیات مدیره اکنون در اردوى استقلال حضور دارند.

 

* همچنین محمد دانشگر که در بازی گذشته استقلال اخراج شد و در این بازی غایب است و همچنین داریوش شجاعیان به همراه حنیف عمران زاده بازیکن اسبق استقلال در اردو حاضر شدند.

۰

+ -
 

گروه ورزشی / حوزه فوتبال ایران

 
 

http://fna.ir/bnuomc

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ :: ۱۹:۱۹

حاشیه دیدار استقلال و تراکتورسازی

حمله طرفداران استقلال برای تسخیر سکوها، تراکتوری‌ها بیش از ۱۰ درصد/ ۵۵ هزار نفر در آزادی + عکس و فیلم

خبرگزاری فارس: حمله طرفداران استقلال برای تسخیر سکوها، تراکتوری‌ها بیش از ۱۰ درصد/ ۵۵ هزار نفر در آزادی + عکس و فیلم

طرفداران تیم فوتبال استقلال برای اینکه سکوهای ورزشگاه را به تسخیر خود درآورند مجبور به شکستن برخی فنس‌ها شدند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، حدود ۵۵ هزار نفر از علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* با وجود تأکید سازمان لیگ برای در اختیار گذاشتن فقط ۱۰ درصد از سکوها به تیم تراکتورسازی تبریز، اما بازه مشاهد هستیم که تماشاگران سرخپوش بیشتر از ۱۰ درصد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. هواداران تبریزی یکصدا فریاد آذربایجان را سر داده و قسمتی از ورزشگاه را به رنگ قرمز در آوردند.

 

* طرفداران تیم استقلال برای آنکه سکوها را به تسخیر خود دربیاورند، چندین و چند بار از مأموران مستقر در ورزشگاه آزادی خواستند تا آنها را به جایگاه‌ها راه بدهند اما وقتی این اتفاق نیفتاد، طرفداران آبی‌پوش با حمله به فنس‌ها و شکستن بعضی از میله‌های ورودی جایگاه‌ها خود را به سکوهای موردنظر رسانده و مستقر شوند.

* هم در طبقه اول و هم در طبق دوم تعدادی از مأموران نیروی انتظامی مستقر شده تا بین طرفداران دو تیم برای جلوگیری از درگیری فاصله ایجاد کنند.

 

* امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در شلوغی مقابل ورزشگاه به سختی از بین آنها عبور کرد و خود را به استادیوم رساند.

* مسئولان برگزاری مسابقه برای سرگرم کردن تماشاگران موزیک‌های پاپ پخش می‌کنند.

 

یدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز در حالی آغاز شده است که تماشاگران هر دو تیم ظرفیت اختصاص داده شده توسط مسئولان برگزاری مسابقه را پر کرده و تنها ۶ جایگاه که آن هم برای جلوگیری از درگیری ایجاد شده است خالی باقی مانده، به این ترتیب حدود ۷۰ هزار نفر با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی را تماشا خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید