سه نشان برنز در انتظار نمایندگان کاراته ایران/ فداکار به فینال رسید

دومین روز از مسابقات کاراته وان دبی امروز با فینالیست شدن علی فداکار و حضور سه نماینده کاراته کشورمان در دیدار رده‌بندی پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 2018 که در دوبی امارات در جریان است، امروز(شنبه) علی فداکار در وزن منهای 84 کیلوگرم، سارمن سینانی از کانادا را 3 بر صفر شکست داد. در دور بعد پناه عبداله علیف از اذربایجان را 4 بر یک پشت سر گذاشت. حریف بعدی نماینده کاراته ایران میگوئل آمانگوس از آرژانتین بود که متحمل شکست 7 بر 3 برابر فداکار شد.

در چهارمین پیکار فداکار موفق شد ایوانکویچ از کرواسی را شکست دهد. تابلوی نتایج عدد 2 بر 2 را نشان می داد تا با توجه به قانون سنشو(کسب اولین امتیاز) فدراکار برنده پیکار معرفی شد. در نیمه نهایی علی فداکار موفق شد والری چوبتار دارنده مدال برنز جهان از اوکراین را 7 بر 2 شکست دهد. با این پیروزی فداکار راهی دیدار پایانی شد.

همچنین  در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی در دور نخست 7 بر صفر مریم ییلدیریم از آلمان را برد. در دومین دیدار 2 بر صفر فابینه کوفمن از سوئیس را شکست داد. سپس 2 بر صفر النی چاتریالدو از یونان را شکست داد.چهارمین مبارزه عباسعلی برابر یوکوزا ژاپنی بود که یک بر صفر از این حریف شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

عباسعلی در این گروه به مصاف سهیلا اواسماعیل مصری رفت و 3 بر یک به برتری رسید تا فردا برای کسب مدال برنز به مصاف ماریا تورس اسپانیایی خواهد رفت. 

در همین وزن محدثه آقایی در مبارزه نخست برابر الکساندو استوبلوا از بلغارستان قرار گرفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده شد. در ادامه 3 بر یک دومینیکا تاتاروا از اسلواکی را مغلوب کرد.عایشه محمد مصری سومین حریف آقایی بود که موفق شد 2 بر صفر این کاراته کا را شکست دهد.

آقایی در پنجمین دیدار 3 بر یک ادا اتمور ترکیه ای را از پیش رو برداشت و گام به نیمه نهایی گذاشت.او در این مرحله مقابل لائوره فلورنتین فرانسوی یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به رپه شارژ رفت.آقایی فردا برای کسب مدال برنز مقابل گوادولوپه کوئینتال مکزیکی خواهد رفت.

در کاتای انفرادی هم ابوالفضل شهرجردی برای کسب مقام سوم با کاتاروی مراکشی دیدار خواهد کرد.


 

دیدگاه تان را بنویسید