در گفت وگو با جی پلاس؛

مهدی علی نژاد: ووشوکاران از رای نیاوردن من در کمیته المپیک خوشحالند!/ برای شهنازی آرزوی موفقیت می کنم

رییس فدراسیون ووشو که نتوانست در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک دبیر کل شود، معتقد است خانواده ووشو از این اتفاق خوشحال شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی علی نژاد که شانس اصلی دبیر کلی کمیته ملی المپیک بود اما نتوانست در مجمع رای بیاورد، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره این موضوع، اظهار کرد: ارزیابی هایی که پیش از برگزاری انتخابات صورت گرفته بود حاکی از نتیجه متفاوت تری از مجمع بود؛ با این حال برای شاهرخ شهنازی آرزوی موفقیت دارم.

او درباره اینکه اگر در مجع رای می آورد باید از فدراسیون ووشو استعفا می داد، مدعی شد: فکر می کنم ورزشکاران ووشو از انتخاب نشدن من خوشحال هستند چرا که اگر من رای می آوردم باید از فدراسیون می رفتم. یکی از عللی هم که از انتخابات خزانه داری انصراف دادم این بود که نمی خواستم به خاطر این پست از فدراسیون بروم.

رییس فدراسیون ووشو درباره انصرافش از انتخابات خزانه داری قبل از آغاز انتخابات این پست گفت: از ابتدا هم قرار نبود که من در این پست بمانم و فقط به توصیه برخی از دوستان کاندیدا شدم. ما نمی دانستیم چه کسانی قرار است برای این پست کاندیدا شوند اما هر دو نامزد دیگر این پست شایستگی لازم را داشتند.

علی نژاد درباره اینکه آیا از سوی خانواده ووشو به او گفته بودند از مجمع انصراف بدهد یا خیر، توضیح داد: در هفته های پایانی فشار روی من بود و برخی می گفتند از کاندیداتوری دبیرکلی انصراف بده! من سال ها در فدراسیون ووشو بودم و نه تنها برای بچه ها، بلکه برای خود من هم جدایی از آن سخت بود. خوشحالم که خدمتگزار آن ها بودم و از این به بعد هم با انگیزه برای خانواده ووشو کار می کنم.

او درباره فضای کلی انتخابات به جی پلاس گفت: به غیر از بحث مربوط به ریاست کمیته، در بقیه پست ها رقابت جدی میان کاندیداها وجود داشت و شاهد این بودیم که برخی از انتخابات ها به دور دوم هم کشیده شد. خیلی خوشحال هستم که خانم طاهریان در کمیته حضور دارند چرا که او در مدیریت ورزش بانوان تجربه فراوانی دارد و قطعا تاثیر زیادی بر ورزش بانوان می گذارد.

دیدگاه تان را بنویسید