قلعه نویی: در نیم فصل دوم نگرش تیم ما عوض شده/ باید یک مهاجم خارجی بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نگران مغرور شدن بازیکنانش به خاطر برد مقابل سپاهان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، بیان کرد: بایت حادثه سانچی تسلیت می‌گویم. بازی سختی مقابل صنعت نفت داریم. تیم ما نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است تلاش می‌کنیم تا این روند را ادامه بدهیم.

او اضافه کرد: صنعت نفت هم تیم خوبی است و مربی باهوشی دارد. تنها نگرانی من این است که بازیکنانم در فکر بازی قبلی باشند. اگر کیفیت بازی با سپاهان بازی کنیم ۳ امتیاز را می‌گیریم. صنعت نفت مهاجمان خوبی دارد. اگر ارتباط خط حمله و هافبک آن‌ها را قطع کنیم می‌توانیم حملات آن‌ها را خنثی کنیم.

وی با اشاره به این که در نیم فصل دوم هر بازی حکم فینال را دارد، ادامه‌ داد: این سه امتیازها ما را به بالای جدول رده‌بندی نزدیک‌تر می‌کند و در این شرایط حساس به ما کمک خواهد کرد. در نیم فصل دوم نگرش تیم ما عوض شده است و هم بازیکنان فعلی و هم بازیکنان جدید به تیم کمک می‌کنند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول تجربه تلخی داشتیم که بعد از بازی‌ها آن را بازگو خواهم کرد و فعلا به این فکر هستیم که بتوانیم خود را به بالای جدول رده‌بندی نزدیک‌تر کنیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره سوالی در مورد سجاد شهباززاده، بیان‌ کرد: ما سجاد را می‌خواستیم و اعتقاد داشتیم که با بودنش چند مدل بازی خواهیم کرد. البته در حال‌ حاضر تبریزی این کار را انجام می‌دهد اما با توجه به این که در آینده بازی‌ها نزدیک به هم می‌شود ما نیاز داریم که برخی از پست‌ها را تقویت کنیم. به دنبال این هستیم تا یک مهاجم خارجی بگیریم. البته سه بازیکن مد نظر ما است تا زمان نهایی شدن آن را اعلام نخواهیم کرد.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره موفقیت قلعه‌نویی در سپاهان، ادامه‌ داد: این تیم شبیه به آن تیم می‌شود اما ما در آسیا مطمئن باشید که راحت‌تر بازی خواهیم کرد و شرایط به گونه‌ای است که کیفیت بازی‌های‌مان بالاتر می‌رود. همان راهی که رفته‌ام را با ذوب آهن نیز خواهم رفت و مطمئن باشید که ذوب آهن اصفهان نماینده شایسته‌ای خواهد بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در مورد حضور نداشتن کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم‌ ‌ملی، بیان‌ کرد: لطفا من را وارد حاشیه نکنید اما به‌ هر حال مسوولان فدراسیون فوتبال حضور دارند و برنامه‌ای که کارلوس کی‌روش دارد انجام خواهد شد. اما به اعتقاد من این ریکاوری برای بازیکنان تیم‌های شهرستانی مضر خواهد بود، زیرا در این صورت یک بازیکن شهرستانی باید پنج پرواز داشته باشد در حالی که بازیکنان تیم‌های تهرانی دو پرواز دارند. البته من با آقاجانیان صحبت کرده‌ام و قرار شد صحبت‌های من را به کی‌روش هم برساند. ما بازی‌های‌مان چهار، پنج روز یک بازی خواهد شد و بازیکنان‌مان باید در اختیار خودمان قرار داشته باشند، زیرا پروازهای زیاد برای یک بازیکن سم است و ارتفاع مانند یک ماده بیهوشی است. به‌ هر حال چون برنامه مربی تیم‌ ‌ملی است، ما نیز باید آن را اجرا کنیم و این فقط برای تیم‌های تهرانی خوب است.

او در ادامه‌ گفت‌: برخی از مدیران می‌گویند که روزی ۲۰ ساعت کار می‌کنند که البته باید به مدیر گفت‌ که با این کارت ضرر خواهی کرد، زیرا جایی که برنامه‌ای وجود نداشته باشد مدیرش ۲۰ ساعت کار می‌کند. کاپلو زمانی مربی انگلیس بود. چهار گل از آرژانتین دریافت کرد اما کاپلو را نگه داشتند چون دیدند که او برنامه دارد. قطعا حضور فیزیکی مربی تاثیرگذار است ولی ما باید به سمت ساختارسازی برویم.

وی در ادامه‌ صحبت‌هایش با بیان این که ذوب آهن به واقع یک باشگاه است، افزود: بودجه ۲۵ میلیاردی را ۱۲ میلیارد تومان کرده‌اند. ذوب آهن اصفهان در ورزش ساختارسازی کرده است و چرا باید بودجه ۲۵ میلیاردی‌اش به جای این که  ۳۰ میلیارد تومان شود، ۱۲ میلیارد تومان شده است. تنها سالی است که ذوب آهن به تعهداتش عمل نکرده است و البته باید تشکر کنم که آذری بعد از برد مقابل سپاهان برای بازیکنان پاداش در نظر گرفت اما می‌بینیم که برخی از تیم‌ها مثل صنعت نفت ۵۰ درصد پرداختی داشته‌اند و حتی به برخی از بازیکنان‌شان تا ۷۰ درصد قراردادشان پرداختی داشته‌اند اما اعتراض هم می‌کنند. من از صادقی و هیات مدیره خواهش می‌کنم که پولی به تیم تزریق کنند، زیرا ۱۰ روز دیگر بازی آسیایی داریم.

سرمربی ذوب آهن افزود: بازیکنان جدید ما یک ریال هم دریافت نکرده‌اند و این یعنی آخر معرفت. اکبر ایمانی، بازیکن ملی‌پوش است، اما به او هم یک ریال داده نشده است. برخی‌ها در مطبوعات شلوغ کردند، اما ما تحقیق کردیم که مربی‌شان ۷۰ درصد دریافت کرده است و بازیکنان داخلی و خارجی‌شان نیز ۵۰ و ۷۰ درصد از مبالغ‌شان را دریافت کرده‌اند، ولی ذوب آهن تنها ۳۰ درصد پرداختی داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید