ورزشگاه ثامن در اختیار هواداران پرسپولیس + عکس

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بخش زیادی از ورزشگاه ثامن را در دیدار مقابل مشکی‌پوشان به تصرف خود درآوردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های مشکی‌پوشان و پرسپولیس از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* پیش از شروع بازی و در حین برگزاری تشریفات مسابقه بازیکنان هر دو تیم با پرچم سه رنگ کشورمان به زمین آمدند.

* رضا عنایتی، سرمربی تیم مشکی‌پوشان به سمت برانکو آمد و با او خوش‌وبش کرد. او همچنین برخورد گرمی هم با افشین پیروانی داشت و او را در آغوش گرفت.

* حمید علی‌عسگری و حسین بادامکی از تیم مشکی‌پوشان به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار کردند. در سوی مقابل نیز کمال کامیابی‌نیا به سمت نیمکت مشکی‌پوشان رفت و با تک‌تک بازیکنان این تیم خوش‌وبش کرد. این در حالی بود که برانکو نیز با رفتن به سمت نیمکت  تیم مشکی‌پوشان با آنها خوش‌وبش کرد.

* سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و حسین ماهینی به سمت رضا عنایتی رفتند و با سرمربی مشکی‌پوشان عکس گرفتند.

* بازیکنان مشکی‌پوشان قبل از آغاز بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برخورد خیلی گرمی با رضا عنایتی داشت و او را در آغوش گرفت. همچنین هواداران تیم مشکی‌پوشان که در قسمت روبه‌روی جایگاه مستقر شدند سرمربی تیم‌شان را با عنوان «رضای آقای گل» مورد تشویق قرار دادند. 

* ورزشگاه ثامن در حال حاضر تقریباً پر شده و فقط سه سکو خالی مانده است که آن هم به خاطر مسائل امنیتی و فاصله ایجاد شده بین هواداران دو تیم است. در حال حاضر حدود 20 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند. تعداد هواداران تیم مشکی‌پوشان هم حدود 10 هزار نفر است. 

* با آغاز بازی مشکی‌پوشان صاحب یک ضربه آزاد در زمین پرسپولیس شدند که در این هنگام هر 11 بازیکن پرسپولیس به زمین خودشان آمدند و حتی گادوین منشا هم در زمین خودشان بود.

* هواداران پرسپولیس از دقایق ابتدایی بازی یک لحظه هم آرام و قرار ندارند و با شعارهای خود تیم‌شان را به جلو فرا می‌خوانند.

* سیاوش اکبرپور که در هفته‌های گذشته به دلیل صادر نشدن کارتش نمی‌توانست روی نیمکت مشکی‌پوشان بنشیند، در این بازی مشکلش حل شد و روی نیمکت نشست، اما چند دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که مسئولان سازمان لیگ به نشستن او روی نیمکت ایراد گرفتند که این موضوع چندین بار باعث شد سرپرست تیم مشکی‌پوشان با سعید فتاحی صحبت کند. اکبرپور هنوز روی نیمکت نشسته و مشخص نیست که آیا در ادامه هم روی نیمکت مشکی‌پوشان می‌نشیند یا خیر.

* از دقیقه 13 هواداران تیم پرسپولیس دو سکو از سکوهای خالی که به خاطر مسائل امنیتی خالی مانده بود را پر کردند تا ورزشگاه ثامن به طور کامل پر شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید