میرزاحسینی، مشعل المپیک زمستانی را حمل می‌کند

حسن میرزاحسینی، عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین مشعل بازی های زمستانی را حمل می کند

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن میرزاحسینی، عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران، به عنوان یکی از مشعل داران بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 انتخاب شده است.

وی پیش از اسکی در رشته سنگ نوردی فعالیت های زیادی داشته و اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که در رشته اسلک لاینر هم فعالیت می‌کند.

میرزا حسینی در رقابت‌های سنگ نوردی کشوری چهار دوره عنوان قهرمانی دارد و در رقابت‌های برون مرزی هم شرکت داشته و عناوینی نیز از این مسابقات به دست آورده است.

وی در این خصوص گفت: حامی بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018، فراخوانی ارائه داد و طی آن از افراد دعوت کرد رزومه خود را ارسال کنند تا هر کس که صلاحیت و شایستگی حمل مشعل این بازی ها را دارد انتخاب شود.

میرزاحسینی افزود: من هم در همین راستا رزومه‌ام را ارسال کردم و خوشبختانه به عنوان تنها فرد دارای معلولیت ایرانی برای حمل مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018 انتخاب شدم و هم اکنون در کره جنوبی به سر می‌برم و آماده مراسم حمل مشعل هستم.

ملی پوش تیم اسکی افزود: مراسم حمل مشعل فردا برگزار می‌شود و من به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این برنامه با طی مسافتی 200 متری، مشعل این بازی های المپیک زمستانی را حمل خواهم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید