فرهاد مجیدی به هیئت مدیره استقلال اضافه می شود؟

این احتمال وجود دارد که بازیکن پیشین استقلال در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال پست بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که وینفرد شفر از ابراز تمایل فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال خبر داده بود، اما رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که صحبت از حضور مجیدی، اشتباه لُپی بوده است. ظاهرا انتقادات گذشته مجیدی از افتخاری باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه شده و به همین خاطر وی با حضور کاپیتان پیشین استقلال مخالفت کرده است. با انتخاب سیروس دین‌محمدی و بیژن طاهری به عنوان دستیاران شفر، عملاً دیگر خبری از مجیدی در کادر فنی نخواهد بود.

ماجرا اما به همین جا ختم نمی‌شود و اگر چه افتخاری تمایلی به حضور مجیدی در استقلال ندارد ولی این احتمال وجود دارد که مجیدی وارد بدنه مدیریتی باشگاه شود. در واقع اکنون که دستیاران شفر انتخاب شده‌اند و مجیدی در بین آنها دیده نمی‌شود، به این معنی نیست که او دیگر در باشگاه استقلال مسئولیت نگیرد. مجیدی که بین هواداران استقلال محبوب است اعلام کرده کارهای تازه‌ای در باشگاه انجام شده و نوید روزهای خوب را می‌دهد. این پیام نشان از خبرهایی می‌دهد که باید منتظر آن بود.

هر چند افتخاری از مجیدی بابت انتقادهایش دل‌ خوشی ندارد اما خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که برخی مسئولان و مدیران رده‌ بالاتر از مدیرعامل استقلال در وزارت ورزش و جوانان برای آرام شدن هوادران، قصد دارند از مجیدی در بدنه مدیریتی باشگاه استفاده کنند تا بلکه از حجم انتقادها کاسته شود. حال اینکه او با چه سمت و مسئولیتی مشغول به کار شود را گذشت زمان نشان خواهد داد.

قرار است در هفته پیش‌رو جلسه هیئت مدیره استقلال تشکیل شود و برخی از اعضا قصد دارند این موضوع را در این جلسه مطرح کنند. باید دید چالش بین مجیدی و افتخاری در نهایت منجر به حضور کاپیتان پیشین استقلال در این باشگاه می‌شود یا خیر و اینکه آیا با این شرایط احتمال جدایی افتخاری وجود دارد یا نه.

برای رسیدن به پاسخ این سؤال‌ها باید منتظر گذشت زمان ماند و دید فرهاد مجیدی سرانجام در استقلال مسئولیت می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید