گزارش جی پلاس

بیمه داربی برای کالدرون چقدر اعتبار دارد؟

پرسپولیس با قبول سومین شکست فصل و باز هم بدون گل زده از جمع بالانشیان صدر جدول جدا شد تا کالدرون بیش از گذشته تحت فشار قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر در هفته ششم در برابر شهر خودرو، بایک گل تن به شکست داد. پرسپولیس در حالی سومین باخت فصل را در تنها فقط شش هفته متحمل شده که فصل گذشته پس از 30 هفته فقط یک شکست در کارنامه داشت.

هرچند قرعه سخت پرسپولیس و مصاف با اکثر تیم های مدعی در کسب این نتایج بی تاثیر نبوده، اما کسب 9 امتیاز از شش بازی چیزی نیست که هواداران پرسپولیس بتوانند آن را هضم کنند.

کالدرون غیر از رکورد باخت 50 درصدی، رکورد منفی دیگری نیز دارد. سرخپوشان پایتخت با فقط 3 گل زده بدترین خط حمله لیگ تا پایان هفته ششم را در اختیار دارند. مشکل خط حمله این تیم همچنان پابرجاست و مهاجمان داخلی و خارجی این تیم پایشان به گلزنی باز نمی شود.

سرمربی آرژانتینی البته داربی را برده و شاید همین مساله حاشیه امنیتی برای او ایجاد کند، اما آستانه صبرهواداران با توجه به نتایج سه فصل گذشته کاملا پایین آمده و مشخص نیست بیمه نامه داربی تا چند هفته می تواند برای کالدرون اعتبار داشته باشد. اخراج برانکو از الاهلی عربستان نیز یکی دیگر از مواردی است که فشار را بر نیمکت پرسپولیس اضافه می کند.

ترفند مدیران پرسپولیس برای مقصر جلوه دادن پروفسور در پایان فصل گذشته البته کارگر نیفتاد و هواداران خوب می دانند که مدیریت تیم کاری عرب، باعث خروج برانکو شد. به همین دلیل او همچنان محبوبیت بالایی نزد هواداران دارد و تا زمانی که به تیم جدیدی نرفته باشد، همیشه یک گزینه دم دست و آماده است.

یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس مسائل حاشیه ای است که کم کم نمود پیدا می کند. کالدرون پس از باخت به پدیده در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره غیبت سید جلال حسینی از جملات خوبی استفاده نکرد. کاپیتان پرسپولیس که همیشه یکی از وزنه های دفاعی و یک رهبرتمام عیار در تیمش بوده همیشه فراتر از سن و سال ظاهری اش باز کرده و شاید اظهارات نه چندان معمول کالدرون تیم را به نوعی وارد حاشیه نیز کرده باشد.

نکته امیدوار کننده اما این است که پرسپولیس در ادامه نیم فصل نخست بازی های سبک تری خواهد داشت. پرسپولیس در همین شش هفته ابتدایی چهار بازی سنگین با تیم های سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و شهرخودرو داشته و تا پایان فصل غیر از یکی دو بازی، می تواند با تیم های آسان تری بازی کرده و با جمع امتیازهای این دیدارها بار دیگر در قالب مدعی خودنمایی کند.

دیدگاه تان را بنویسید