والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹- تهران

کولاکوویچ: با پیروزی برابر چین به مسابقات برگشتیم/ با نظر پزشک مجرد از بازی بیرون آمد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل چین گفت: در این بازی با اعتماد به نفس و با تمرکز بازی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل چین گفت: این چهارمین مسابقه ای است که در این تورنمنت به میدان رفتیم. این برد بعد از باخت به استرالیا ما را به مسابقات بازگرداند. امروز با اعتماد به نفس بازی کردیم و تمرکز بالایی داشتیم. در برخی از مقاطع بازی از والیبال زیبا لذت بردیم. چین نتوانست بازی کامل و خوبی را به نمایش بگذارد. 

وی درباره تعویض علی اصغر مجرد پیش از شروع مسابقه و حضور شفیعی به جای وی تاکید کرد: مجرد در بازی با استرالیا دچار یک مصدومیت شد که از مسابقات روسیه این آسیب دیدگی را به همراه داشت. برنامه ام این بود که مجرد در جمع بازیکنان اصلی باشد ولی در جریان گرم کردن احساس درد کرد و نظر پزشک تیم این بود که مجرد بازی نکند.

«آیا فکر نمی کنید کار شما برای برگزاری بازی دوستانه با استرالیا پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا اشتباه بوده است بخصوص اینکه ممکن است با این تیم در فینال روبرو شویم؟ سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال خبرنگاران یادآور شد: باید قدم به قدم پیش برویم. فردا با هندوستان بازی داریم و پس از آن مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی را در پیش داریم. بازی با استرالیا از این جهت اهمیت داشت که مجرد در آن دچار مصدوم شد. بعد از بازگشت از روسیه بازی دوستانه نداشتیم و لازم بود برای آماده سازی این بازی دوستانه را داشته باشیم. علاوه بر این به یلی و اسفندیار این فرصت را دادیم که بازی کنند و تجربه اندوزی داشته باشند. 

بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای ۲۲ تا ۳۰ شهریور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار می شود. تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت‌ها با پیروزی مقابل تیم‌های سریلانکا و قطر و شکست برابر استرالیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم مسابقات شد و امروز مقابل چین صف آرایی کرد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید