اولین برد فصل بارسا با درخشش گریزمان/ پیروزی اتلتیکو برابر لگانس

بارسا در غیاب مسی و سوارس درشب درخشش گریزمان مقابل بتیس به برتر دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه هفته دوم لالیگا در حساس‌ترین بازی امشب از ساعت 23 و30 دقیقه بارسا در نیوکمپ به مصاف رئال بتیس رفت.

در این دیدار مسی و سوارس به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت.شاگردان والورده در شبی که گریزمان دبل کرد و درخشش قابل توجهی داشت با نتیجه 5 بر 2 به سود شاگردان والورده به پایان رسید.

برای بارسا گریزمان 41 و 50، پرز 56 و آلبا 60 و ویدال 77 و برای بتیس نبیل فقیر15 و لورون 79 گلزنی کردند.

با این برد بارسا بعد از باخت هفته گذشته در جمع تیم‌هایی قرار گرفت که 3 امتیازی هستند.

اتلتیکومادرید نیز یکشنبه شب به مصاف لگانس رفت و با یک گل میزبانش را شکست داد.در نیمه نخست بازی در اختیار تیم مادریدی بود اما شاگردان دیگو سیمئونه به‌راحتی نمی‌توانستند به محوطه جریمه حریف برسند. با این حال آلوراو موراتا دو موقعیت گلزنی داشت که از آنها استفاده نکرد. در نهایت ۴۵ دقیقه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم میزبان فرصت داشت دروازه اتلتیکو را باز کند. ضربه سیلوا به تیر دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد ممکن بود بازیکنان لگانس به اشتباه دروازه‌شان را باز کنند. موقعیت بعدی هم از آن تیم میزبان شد اما یان اوبلاک اجازه گلزنی به اراسو نداد. در ادامه ویتولو به جای ارموسو وارد زمین شد. مهاجم اسپانیایی در دقیقه ۷۰ توانست با پاس ژائو فلیکس گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و اتلتیکو سه امتیاز بازی را به دست آورد.

روخی بلانکو با دو پیروزی پیاپی و کسب ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. سویا به دلیل تفاضل گل بهتر رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه تان را بنویسید