مهاجم تیم ملی و پدرش در تمرینات ملی پوشان والیبال در سن پترزبورگ

سردار آزمون: امیدوارم تیم ملی والیبال بهترین نتیجه را بگیرد/ والیبالی ها افتخار ایران هستند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم تیم ملی والیبال در انتخابی المپیک بهترین نتیجه را بگیرد و باعث شادی مردم شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران از امروز (جمعه) رقابت خود را در مرحله اول انتخابی المپیک آغاز می کند. ملی پوشان در سن پترزبورگ روسیه باید به مصاف کوبا، مکزیک و روسیه بروند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در تیم زنیت روسیه توپ می زند به همراه پدرش خلیل آزمون از میهمانان تمرین ملی پوشان در روسیه بودند.

سردار آزمون درباره حضورش در تمرین تیم ملی گفت: من همیشه طرفدار والیبال بودم و الان خوشحالم با بازیکنان تیم ملی دیدار کردم. دوستان خوبم مثل قائمی، موسوی، معروف و ... در تیم ملی هستند که دوست داشتم حتما به تمرین تیم ملی بیایم.

او درباره رقابت های انتخابی المپیک گفت: خیلی امیدوارم تیم ملی بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد و دل مردم را شاد کند. می دانم که والیبالی ها افتخار ایران هستند و خیلی تلاش می کنند به هرشکلی مردم را خوشحال کنند و ان شالله این بارهم این اتفاق رخ بدهد.

سردار آزمون گفت: در هر رشته ای که تیم ملی مسابقه دارد، ایرانی های ساکن آن شهر ملی پوشان را تشویق می کنند و کاری می کنند که بازیکنان در سالن یا استادیوم تنها نباشند. امیدوارم این بار هم در سالن، مردم عزیز را ببینیم که این موضوع باعث دلگرمی بازیکنان می شود.

 

خلیل آزمون پدر سردار نیز که یکی از پیشکسوتان والیبال است، گفت: از نظر فنی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها خوب بود ولی در انتخابی المپیک کار سخت تر است. تیم های کوبا و مکزیک نمی توانند جلوی ما ایستادگی کنند ولی تیم ملی روسیه می تواند ایران را اذیت کند. با توجه به میزبانی این موضوع طبیعی است. شنیده ام روسیه با تمام قوا به رقابت ها می آید ولی اگر بازیکنان در حد خودشان باشند می توانند به مانند بازی های قبل این تیم را ببرند.

 

برنامه و نتایج کامل رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو +جدول

سردار آزمون: امیدوارم تیم ملی والیبال بهترین نتیجه را بگیرد/ والیبالی ها افتخار ایران هستند

روسیه در خانه زمین گیر می شود؟ / والیبال ایران در سن پترزبورگ به دنبال بلیت توکیو 2020

بناکار: اگر تیمی را دست کم بگیریم باید تاوان سختی بدهیم/ جای هیچ اشتباهی نیست

نفرزاده:کسب سهمیه در روسیه سخت است/هیچ تیم آسیایی توان مقابله با والیبال ایران را ندارد

پاسور پیشین تیم ملی والیبال: مقابل روسیه بدون شانس نیستیم/ اگر اشتباه لیگ ملت ها تکرار نشود می توانیم سهمیه المپیک بگیریم

عکس یادگاری والیبالیست‌ها و بازیگر معروف در فرودگاه استانبول + عکس

اولین جلسه تمرین تیم ملی والیبال در روسیه با حضور سردار آزمون + عکس

ملی پوش جوان والیبال ایران: در روسیه بدون شانس نیستیم / می خواهیم با سهمیه المپیک از سن پترزبورگ برگردیم

 

دیدگاه تان را بنویسید