در گفت و گو با جی پلاس؛

نفرزاده:کسب سهمیه در روسیه سخت است/هیچ تیم آسیایی توان مقابله با والیبال ایران را ندارد

کارشناس والیبال گفت: اگر نتوانیم در روسیه سهمیه بگیریم هنوز فرصت هست. به نظرم در انتخابی قاره آسیا می توانیم سهمیه بگیریم و مشکلی وجود ندارد و هیچی تیمی در آسیا توان مقابله با ایران را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله نخست رقابت های انتخابی المپیک از ساعت 17:30 روز جمعه 18 مرداد به مصاف کوبا می رود.

فرهاد نفرزاده کارشناس والیبال که سابقه مربی گری در تیم ملی زیر 21 سال ایران و تیم های سایپا، عقاب نهاجا و شهرداری ورامین را در کارنامه دارد؛  در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره شرایط تیم ملی والیبال قبل از بازی نخست تیم ملی برابر کوبا گفت: ما بازیکنان با تجربه ای نظیر سعید معروف، امیر غفور و محمد موسوی را در ترکیب خود داریم که این بازیکنان می توانند در شرایط مهم و دشوار تیم ملی را کمک کنند. در حال حاضر حاشیه هایی در تیم ملی والیبال وجود دارد که باید همه را کنار گذاشت تا به تیم ملی ضربه وارد نشود. من اعتقاد دارم سرمربی تیم ملی باید تیمش را به خوبی مدیریت کند تا هیچ حاشیه ای به شرایط آن لطمه نزند.

نفرزاده درباره حریفان ایران در انتخابی المپیک اظهار کرد: صحبت کردن درباره قدرت روسیه بیهوده است چرا که همه می دانند این تیم در چه سطحی والیبال بازی می کند. در لیگ ملت ها ما این تیم را شکست دادیم اما آن ها روز به روز بهتر شدند و در نهایت قهرمانی را به دست آوردند. آن طور که می دانم بازیکنانی چون میخاییلوف وموزرسکی نیز در ترکیب این تیم برای انتخابی المپیک قرار گرفتند که نشان می دهد آن ها می خواهند در خانه کار را تمام کنند. واقعا کار تیم ملی در روسیه سخت است اما من شانس صعود برای تیم ملی قائل هستم. قطعا همه ما دوست داریم که ایران در روسیه سهمیه بگیرد اما باید واقعیت را پذیرفت که کار بسیار سخت است.

کارشناس والیبال درباره دیگر حریفان ایران یعنی کوبا و مکزیک گفت: دست کم گرفتن هرتیمی به ضرر ایران است اما اگر تیم ملی واقعا در شرایط خوب خودش باشد می تواند به راحتی این دو تیم را شکست بدهد. با این حال ورزش قابل پیش بینی نیست و باید دید در زمین مسابقه چه رخ می دهد.

نفرزاده درباره رقابت های انتخابی قاره نیز گفت: اگر نتوانیم در روسیه سهمیه بگیریم هنوز فرصت هست. به نظرم در انتخابی قاره آسیا می توانیم سهمیه بگیریم و مشکلی وجود ندارد. تیم ملی والیبال ایران در قاره قدرت زیادی دارد و واقعا هیچ تیمی حتی نزدیک به ایران هم نیست. شاید یک سری از مسائل و رقم خوردن اتفاقات عجیب باعث شکست ما برابر یک تیم آسیایی شود اما در سطح کلی هیچ تیمی در آسیا توان مقابله با ایران را ندارد.

 

برنامه و نتایج کامل رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو +جدول

 

دیدگاه تان را بنویسید