در گفت و گو با جی پلاس

علت استعفای سخنگوی تیم های ملی دوومیدانی/ غیاثی: کیهانی می گوید من رییس هستم و هرکاری دلم بخواهد می کنم!

سخنگوی مستعفی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: رییس فدراسیون به من گفت من رییس هستم و هرکاری دلم بخواهد انجام می دهم.

لینک کوتاه کپی شد

 تیمور غیاثی سخنگوی تیم ملی دوومیدانی ایران که شنبه از سمت خود کناره گیری کرد؛ در گفت وگو با جی پلاس درباره علت استفعایش اظهار کرد: سال ها در فدراسیون بودم اما متوجه شدم که تمام برنامه های رییس برای خودش است و او رفاقت و مرام را در نظر نمی گیرد. واقعا از رفتارهای مجید کیهانی تعجب کردم.

سخنگوی مستعفی تیم ملی دوومیدانی گفت: وزارت ورزش برای مربیان پاداش در نظر گرفت اما مجید کیهانی اعلام کرد من رییس فدراسیون هستم و می خواهم این پاداش ها را بین کارمندان و مربیان تقسیم کنم در حالی که این پاداش ها به نام شخص است. به کیهانی گفتم که اجازه این کار را نمی دهم اما او عنوان کرد من رییس هستم و هرکاری دلم بخواهد انجام می دهم.

او ادامه داد: برای رقابت های قهرمانی آسیای هند هم 20 سکه به ما اختصاص داده شده بود که فقط 10 سکه به ما دادند. این موضوع منطقی و قانونی نیست. طبق آیین نامه که تصویب شده است به افرادی که در بازی های آسیایی، المپیک و مسابقه های جهانی همراه تیم و ورزشکار مدال آور هستند پاداش می دهند. مثلا به احسان حدادی و حسین کیهانی که در جاکارتا طلا گرفتند 160 امتیاز تعلق گرفت. به من هم 48 امتیاز دادند و آقای کیهانی هم که برای خودش نام سرپرستی را قید کرده بود 20 امتیاز گرفت. 

غیاثی درباره اینکه وزارت ورزش چه واکنشی نسبت به این موضوع دارد، به جی پلاس گفت: ما به وزیر نامه زدیم و او هم از این موضوع خیلی ناراحت شد. در هر صورت ما اعتراض خود را انجام داده ایم و احتمالا در روزهای آینده نتیجه گیری می شود.

غیاثی مدعی شد: به نظر می رسد رییس فدراسیون دوومیدانی کاملا خود محور شده و من هم خسته شدم. در المپیک و بازی های آسیایی آینده، شرایط خوبی نخواهیم داشت و فقط احسان حدادی باقی مانده است؛ او هنوز در اوج است چرا که خودش می داند چه کاری درست است.

به گزارش جی پلاس، تصمیم مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی در تقسیم پاداش های مربیان اختصاصی دوومیدانی کاران مدال آور میان همه مربیان واکنش های منفی زیادی را به همراه داشته است و همه این مربیان نسبت به این موضوع معترض هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید