تراویسا در گفت و گو با جی پلاس

والیبالیست ایتالیایی بعد از پست جنجالی: با مسئولان شهرداری ارومیه رو به رو هستم؛ نه مردم ایران/ صحبت های کوبیاک را تایید نمی کنم

ملی پوش پیشین والیبال ایتالیا گفت: من اصلا صحبت های کوبیاک درباره ایران را تایید نمی کنم و الان هم با مسئولان شهرداری ارومیه طرف هستم اما آن ها به ایران لطمه می زنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  دراگان تراویسا ملی پوش پیشین ایتالیا و بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود نسبت به میزبانی ارومیه در  لیگ ملت های والیبال واکنش نشان داد و از این موضوع انتقاد کرد!

تراویسا در صفحه خود نوشت: دیگر بس است. باشگاه‌ها باید دستمزد بازیکنانشان را پرداخت کنند. ما تمرین می‌کنیم و سختی می‌کشیم، مصدوم می شویم تا باشگاه‌ها پاداش دریافت کنند و دستمزد ما پرداخت نشود؟

این ناعادلانه است. بسیاری از بازیکنان در چنین شرایط نامناسبی قرار دارند. شهرداری ارومیه دو سال است که باید دستمزد من را پرداخت کند. بعد از رای فدراسیون جهانی و نامه‌های متعدد هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است! 40 درصد باشگاه‌های ایران زیر حکم فدراسیون جهانی‌اند. وقتی هیچ اتفاقی از سوی ایران نیافتاده، پس چرا میزبانی لیگ ملت‌ها به ایران داده شده است؟!فدراسیون جهانی چرا جواب نامه‌های من را نمی‌دهد؟

مسئولان فدراسیون جهانی و لیگ ملت‌ها کجایید؟ شما در قبال باشگاه‌هایی که به حکم و تصمیم شما عمل نمی‌کنند، چه کار می‌کنید؟ مسئولان فدراسیون ایران که در برابر کوبیاک جبهه گرفته اید، در این مورد چه کاری کرده‌اید؟ این شرایط باید تغییر کند.

 

Screenshot_20190607-075242_Instagram

 

اما پس از این واکنش جنجالی خبرنگار جی پلاس تلاش کرد تا با این بازیکن مصاحبه ای داشته باشد.

دراگان تراویسا پاسور سال های گذشته تیم ملی ایتالیا در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره انتقادهایش اظهار کرد: واقعا شرم آور است. مسئولان ارومیه هیچ پولی به ما ندادند و ما دو سال است که منتظریم.

او درباره پرونده شکایتش از شهرداری ارومیه به فدراسیون جهانی گفت: ما دو سال پیش شکایت کردیم و برنده صد درصد این پرونده بودیم اما هیچ پولی به ما ندادند و فقط منتظر ماندیم.

تراویسا گفت: اینکه ما برای یک تیم بازی می کنیم اما دستمزد نمی دهند شرم آور است. من قصد توهین به والیبال ایران و کشورتان را ندارم اما می خواهم پول ما را بدهند.

تراویسا درپاسخ به این سوال که در متن منتشر شده به صحبت های کوبیاک اشاره کرده است، آیا او هم چنین دیدی نسبت به کشور ایران دارد یا خیر، به جی پلاس گفت: من حرف ها او را تایید نکردم، اصلا این کار را انجام نمی دهم. در ایران هم به مانند دیگر کشورهای جهان مردم خیلی خوب و مردم خیلی بد وجود دارد. من با مسئولان شهرداری ارومیه روبه رو هستم، نه مردم ایران. ولی آن ها با این کار باعث بی اعتمادی به ایران می شوند. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

 

کوبیاک و اظهارنظر عجیبش درباره ایران

واکنش فدراسیون والیبال به حرف های کوبیاک

کوبیاک: حرف‌هایم در مورد ایرانی‌ها را پس نمی‌گیرم

پدر کوبیاک از اظهارات ضد ایرانی پسرش حمایت کرد

واکنش رئیس فدراسیون والیبال لهستان به شکایت ایران از کوبیاک

محرومیت 6 جلسه ای کوبیاک به خاطر سخنان ضدایرانی

 

دیدگاه تان را بنویسید