گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ ژاپن یک - ویتنام صفر

تعیین اولین تیم نیمه نهایی با VAR/ ژاپن به زحمت ویتنام را برد +عکس و فیلم

تیم ملی ژاپن اولین صعود کننده به نیمه نهایی جام ملت های آسیا نام گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا تیم های ژاپن و ویتنام از ساعت 16:30 در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید.

با توجه به اینکه از این مرحله سیستم کمک داور ویدیویی در مسابقه ها استفاده می شود، داور در این بازی برای دو تصمیم مهم از آن کمک گرفت. اتفاقی که می تواند برای داور نمره منفی محسوب شود.

تیم ملی ویتنام با برتری برابر اردن و تیم ملی ژاپن هم با پیروزی مقابل عربستان به این مرحله می رسند.

ژاپن: شوئیچی گوندا، هیروکی ساکای، تاکهیرو تومیاسو، مایا یوشیدا، موتو ناگاتامو، واتا اندو، گنکی هاراگوچی، گاکو شیباساکی، ویتسو دوان، تاکومی مینامینو و کویا کیتاگاوا.

ویتنام: دانگ وان، ترونگ هوانگ، دوی مانه، تین دونگ، کوئه های، هوانگ های، هونگ دونگ، کونگ فونگ، وان هائو، وان دوک و هوی هونگ.

گزارش بازی

در ابتدای بازی ویتنامی ها بازی بهتری را ارائه دادند و توپ و میدان را بیش از حریف نامدار خود در اختیار داشتند. ویتنامی ها از اول بازی نشان دادند از حریف پر قدرت خود ترسی ندارند. یوشیدا کاپیتان ژاپن از روی ارسال از کرنر با ضربه سر دروازه ویتنام را باز کرد اما بعد از خوشحالی و چند دقیقه بعد از گل داور وسط اعلام کرد که باید توسط سیستم VAR گل را بررسی کند.  درنهایت داور این گل را مردود اعلام کرد. بعد از این گل ژاپن حملات پرتعدادی را انجام داد و دروازه بان ویتنام "دانگ" در دقیقه 29 با یک شیرجه ضربه سر ژاپنی ها را دفع کرد. در دقیقه 37 نیز روی اشتباه دروازه بان ژاپن و کاپیتان یوشیدا بازیکنان ویتنام در یک موقعیت عالی گلزنی قرار گرفتند که با بی دقتی و البته واکنش گوندا از دست رفت. در دقیقه 44 مینامینو ضربه خطرناکی را روانه دروازه ویتنام کرد که دانگ با کف دست به کرنر فرستاد. در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برای دومین بار در این مسابقه ها و البته در این بازی در دقیقه 54 بازهم داور برای دیدن صحنه در محوطه جریمه ویتنام از VAR کمک گرفت و خطای دونگ روی دوآن بازیکن ژاپن اعلام شد و داور پنالتی گرفت. دوآن در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی دروازه ویتنام را باز کرد تا ژاپن یک بر صفر پیش بیفتد. در دقیقه 74 فونگ هونگ شوت خوبی را روانه دروازه ژاپن کرد اما ضربه او به بیرون رفت. در نهایت این بازی با همان یک گل دوآن به نفع ژاپن به پایان رسید تا این تیم اولین راه یافته به نیمه نهایی جام ملت های آسیا باشد.

ژاپن برای صعود به فینال باید با برنده بازی ایران و چین بازی کند.

 

 

Screenshot_20190124-180931_Chrome

Screenshot_20190124-180703_Chrome

جام ملت های آسیا - ژاپن و ویتنام

جام ملت های آسیا - ژاپن و ویتنام

جام ملت های آسیا - ژاپن و ویتنام

جام ملت های آسیا - ژاپن و ویتنام

jeoqaksnqzr7bv0n8dbf

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید