گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ تایلند یک - چین ۲

چین کامبک زد تا تایلندی ها به خانه برگردند

تیم ملی فوتبال چین با برتری برابر تایلند به یک چهارم نهایی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا تایلند و چین از ساعت 17:30 در ورزشگاه هزاع بن زاید ابوظبی به مصاف هم می رفتند که این بازی با برتری چینی ها به پایان رسید.

تایلند با برابر بحرین، تساوی برابر امارات و شکست مقابل هند و چین هم با دو پیروزی مقابل قرقیزستان و فیلیپین و شکست برابر کره جنوبی به یک هشتم نهایی رسیدند.

چین: یان جونلینگ، شی کی، ژان لین پنگ، فنگ ژیائو تنگ، وو لی، ژنگ ژی، هائو جون مین، وو ژی، گائو لین، لین یانگ و یو دابائو.

تایلند: بونماتان، کردکائف، پانسا همبون، پوانگجان، تراسیل دانگدا، میکا چونونسی، تانابون کسارات، چانتیپ سونکراسین، ترستان دو، سوپاچای و تدسونگنوئن.

گزارش بازی

در دقیقه 24 بازی تایلندی ها از روی نقطه کرنر می توانستند به صورت مستقیم دروازه چین را باز کنند که این توپ با دخالت بازیکنان چین به کرنر رفت. البته بعد از این موقعیت، چینی ها هم در یک شرایط تک به تک فرصت گلزنی داشتند که از دست رفت. در لحظاتی که تایلند بازی بهتری را ارائه می داد توانست توسط سوپاچای به گل برسد. شوت دیگر بازیکن تایلند در میانه راه به این بازیکن رسید و او هم دروازه حریف را باز کرد. درنهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به نفع تایلند به پایان رسید.

در دقیقه 59 "دابائو" بازیکن چین می توانست دروازه حریف را باز کند اما دروازه بان تایلند مانع شد و توپ را به کرنر فرستاد. در حالی که ژائو ژی به جای دابائو به میدان آمده بود در اولین باری که توپ به او رسید توانست روی ریباند در دقیقه 67 گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.چند دقیقه بعد اما در محوطه جریمه تایلند خطایی رخ داد و داور اعلام پنالتی کرد. گائو در دقیقه 71 این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تایلند در 5 دقیقه برد را از دست بدهد. در لحظات پایانی شوت بازیکن تایلند را دروازه بان چین مهار کرد و به کرنر رفت. در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع چین به پایان رسید.

برنده دیدار ایران و عمان در مرحله یک چهارم نهایی باید با چین دیدار کند.

دیدگاه تان را بنویسید