گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ گروه E

پیروزی قطر در سیاسی ترین بازی جام/ لبنان برای صعود یک گل کم آورد +جدول

تیم ملی فوتبال قطر با غلبه بر عربستان به عنوان صدرنشین راهی دور دوم جام ملت های آسیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال قطر که با 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان در صدر جدول گروه E رقابت ها قرار دارد، از ساعت 19:30 به مصاف این تیم رفت.

گروه E : عربستان – قطر، ساعت 19:30 ، ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی

صدرنشین این گروه باید با عراق دیدار کند و تیم دوم هم به مصاف ژاپن برود.

عربستان: محمد ال‌اویس، محمد الفتیل، محمد البرایک، علی‌هادی البولائی، یحیی الشهری، هاتان بحبری، حمدان الشمرانی، عبدالله عوتیف، حسین المکاوی، عبدالرحمن غریب و فهد الموالد.

قطر: سعد الشیب، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، تارک سلمان، عبدالعزیز حتیم، حسن الهایدوس، اکرم حسن عفیف، باسم الراوی، بوعالم خوخی، معز علی، عثیم عمر مادیبو.

گزارش بازی

اولین موقعیت جدی این مسابقه روی شوت بازیکن لبنان به وجود آمد که اویس دروازه بان عربستان توپ را مهار کرد. فهد  با یک استپ زیبا در محوطه جریمه قطر صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن به تیر برخورد کرد. در دقیقه 40 این مسابقه داور خطای روی بازیکن تیم ملی قطر را پنالتی گرفت اما الهایدوس  نتوانست گلزنی کند و اویس پنالتی او را با پا مهار کرد. در دقیقه 46 تعارف مدافعان عربستان، معز علی را با اویس تک به تک کرد و او گل اول قطر در این بازی و گل ششم خود را در این رقابت ها زد. نیمه اول با همین یک گل به سود قطر به پایان رسید. در نیمه دوم در حالی که از روی کرنر اویس گل به خودی زد اما در کمال تعجب داور گل را مردود اعلام کرد.  قطر روی کرنر بازهم توسط معز علی گلزنی کرد و بازی دو بر صفر شد. او با این گل این بازیکن 7 گله شد.

در نهایت بازی با 2 گل به نفع قطر به پایان رسید تا این تیم با 9 امتیاز و با شایستگی راهی دور بعد شود.

با این نتایج قطر با عراق دیدار می کند و ژاپن و عربستان هم مهم ترین بازی یک هشتم نهایی را برگزار می کنند.

famqjtgjjdkcdb3xkjyb

 

گروه E: لبنان - کره شمالی، ساعت 19:30 ، ورزشگاه شارجه

لبنانی ها برای صعود به عنوان تیم سوم کره شمالی تیمی با بدترین خط دفاع رقابت ها را پیش رو داشت. این تیم با برتری برای کره شمالی می تواند با کنار زدن ویتنام به عنوان یکی از تیم های سوم راهی دور بعد شود. البته اگر پیروزی پرگلی را به دست بیاورد.

در حالی که همه منتظر گل لبنان بودند این کره شمالی بود که در دقیقه 9 توسط ریونگ به گل رسید. این اولین گل کره ای ها در این رقابت ها بود. جورج ملکی در دقیقه 27 بازی را به تساوی رساند. الحلوه در دقیقه 65 توانست گل دوم لبنان را به ثمر برساند تا این تیم به صعود امیدوار شود. در دقیقه 80 روی ربی عتایا خطا شد و لبنان توانست توسط حسن معتوق گل سوم را به ثمر برساند. در دقیقه 98 لبنان گل چهارم را به ثمر رساند تا یک گل دیگر برای صعود احتیاج داشته باشد. در نهایت این تیم از زدن گل پنجم ناکام ماند تا از صعود بازبماند.

 

mz1k5edxx1zubpye5nke

گروه E
رده تیم تعداد بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 قطر 3 3 - - 10 - 10+ 9
2 عربستان سعودی 3 2 - 1 6 2 4+ 6
3 لبنان 3 1 - 2 4 5 1- 3
4 کره شمالی 3 - - 3 1 14 13- 0

حریف دور دوم تیم ملی فوتبال ایران چه تیمی است؟+جدول

بررسی شرایط تیم های سوم برای صعود به دور دوم

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

 

دیدگاه تان را بنویسید