گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ گروه C

"سون" آمد؛ کره صدرنشین شد/ قرقیزها با شکست فیلیپین در انتظار صعود تاریخی+ جدول

تیم ملی کره جنوبی با برتری برابر چین به عنوان صدرنشین راهی دور دوم جام ملت های آسیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،دو تیم گروه C رقابت های جام ملت های آسیا برای صدرنشینی و دو تیم دیگر برای سومی به رقابت با هم می پردازند.

گروه C: کره جنوبی 2 – صفر چین، ساعت 17 ، ورزشگاه آل نهیان ابوظبی

تیم های ملی فوتبال کره جنوبی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف چین رفت. چینی ها با سرمربی گری مارچلو لیپی با دو برد و به علت تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارند اما شاگردان بنتو که فقط دو گل در این رقابت ها زده اند دوم هستند.

کره جنوبی: کیم جین سو،کیم مین یائه، کیم یونگ گوون و کیم هون یوان، جونگ وو یونگ، یوانگ این وئون، سوون هیونگ مین، هوانگ هی چانگ و لی چونگ یونگ، هوانگ اویجو.

چین: یان جانلینگ، لیو یومینگ، شی کی، ژانگ لینپنگ، لیو یانگ، ژائو ژوری، ژنگ ژی، وو ژی، جین جینگدائو، ژانگ چنگدونگ و یو دابائو.

گزارش بازی

کره ای ها با توجه به حضور سون در ترکیب اصلی بازی بهتری ارائه دادند. هوانگ مهاجم ناکام این تیم در بازی گذشته، در یک صحنه تک به تک می توانست دروازه چین  را همان ابتدا باز کند. برخورد "شی کی" با "سون" ستاره کره ای ها در دقیقه 13 باعث شد داور پنالتی اعلام کند. هوانگ بازیکن شماره 18 کره ای ها توانست روی همین پنالتی دروازه چین را باز کند. نکته جالب توجه مصدومیت این بازیکن از ناحیه گردن بود که داور متوجه زخم او نشد و او برای دقایق طولانی با همین زخم و خونریزی بازی کرد. چین در دقیقه 17 می توانست روی کرنر دروازه کره را باز کند اما دروازه بان این تیم مانع این کار شد. تنها سه دقیقه بعد از این صحنه در موقعیت تک به تک و درحالی که بازیکن چین تلاش کرد توپ را از بالای سر دروازه بان کره رد کند، توپ او به بیرون از دروازه رفت. نیمه اول این بازی با همان یک گل به پایان رسید. در دقیقه 52 مین جائه از روی ارسال کرنر سون دومین گل کره را زد تا این تیم دو بر صفر پیش بیفتد. درنهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید تا کره با 9 امتیاز و به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شود.

با این نتیجه چین باید در دور دوم با تایلند دیدار کند.

جام ملت های آسیا

 

گروه C :قرقیزستان 3 – یک فیلیپین،  ساعت 17 ، ورزشگاه آل مکتوم دبی

قرقیزستان و فیلیپین که هردو برای اولین بار به جام ملت ها آمده اند هر دو بازی گذشته خود را با باخت پشت سرگذاشتند اما به دلیل اینکه تیم های سوم هم می توانند شانسی برای صعود داشته باشند در تلاش هستند که با کسب نتیجه مناسب جزو صعود کننده ها باشند.

قرقیزستان: کوتمان کادربیتکوف،والری کیچین، کوزوبائف، مصطفی، ادگار ،مورزائف، ساگینبائف، کایرات، ویتالیج، موسابکوف، آخلیدین.

فیلیپین: فالکسگارد، آلوارو سیلوا، وودلند، مانوئل اوت، دایسوکه ساتو، استفان پالا، آدام تول، کوین اینگرسو، استفان شروک، خاویر پاتینو.

گزارش بازی

قرقیزها در دقیقه 24 توانستند توسط لوکس دروازه فیلیپین را بازکنند و یک بر صفر از حریف پیش بیفتند. نیمه اول این بازی با این تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم بازهم با یک شوت زیبا قرقیزستان توانست دروازه حریف را باز کرد. این بار لوکس در دقیقه 52 گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه این بازیکن توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و یک هت تریک را در این جام ثبت کند. با اشتباه دروازه بان قرقیز، فیلیپین توانست توسط شروک در دقیقه 80 اولین گل قرقیزها را در این تورنمنت را به ثمر رساند. با این نتیجه قرقیزستان در اولین حضورش در جام ملت های آسیا در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت و برای صعود به عنوان تیم سوم باید منتظر نتایج تیم های دیگر باشد. اگر این اتفاق رخ بدهد یک صعود تاریخی برای این تیم شکل می گیرد.

 

جام ملت های آسیا

گروه C

رده تیم تعداد بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 *کره جنوبی 3 3 - - 4 0 4 9
2 *چین 3 2 - 1 5 3 2 6
3 قرقیزستان 3 1 - 2 4 4 0 3
4 فیلیپین 3 - - 3 1 7 6- 0

 

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

 

دیدگاه تان را بنویسید