گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ نتایج گروه B

فلسطین از اردن امتیاز گرفت/ سوریه به استرالیا هم باخت +جدول

تیم های استرالیا و اردن به جمع 16 تیم نهایی جام ملت های آسیا صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دو بازی هم زمان گروه B جام ملت های آسیا برای تعیین تیم دوم و شاید سوم صعود کننده به جمع 16 تیم برتر از ساعت 17 آغاز شد که در نهایت استرالیا به عنوان تیم دوم به همراه اردن صدرنشین راهی دور دوم شدند.

 

گروه B: استرالیا 3 – 2 سوریه، ساعت 17 ، ورزشگاه شیخ خلیفه دبی

استرالیا که قبل از این بازی در رده دوم قرار داشت با یک تساوی برابر سوریه هم به دور دوم می رسید. سوری ها اما تلاش می کردند با برد برابر استرالیا خودشان به عنوان تیم دوم صعود کنند و استرالیا سوم شود.

 

13971025000879_Test_NewPhotoFree
ترکیب دیدار استرالیا و سوریه

 

در 20 دقیقه ابتدایی بازی سوریه بازی را در دست داشت و بازیکنان این تیم چندین بار در محوطه جریمه صاحب توپ شدند اما از زدن گل بازماند. در دقیقه 30 سوریه به گل رسید اما به دلیل خطای دیگر بازیکن سوری روی مدافع استرالیا داور این گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه 41 مبیل بازیکن سیاه پوست استرالیا از پشت محوطه جریمه با یک شوت زیبا دروازه سوریه را باز کرد تا این تیم پیش بیفتد. این گل کمتر از 2 دقیقه پایدار بود و روی یک غافلگیری عمر خربین اولی گل سوریه را در این جام به ثمر رساند. نیمه اول با همین تساوی به پایان رسید. در دقیقه 52 اکونومیدیس گل دوم استرالیا را زد. در این صحنه در حالی که مدافع سوری اعتقاد داشت توپ از روی خط رد نشده است اما داور کنار دروازه گل را قبول کرد تا استرالیایی ها دو بر یک پیش بیفتند. در دقیقه 60 این بازی داور برخورد توپ به دست مدافع استرالیا در محوطه  جریمه را به اشتباه پنالتی نگرفت و همین باعث اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان سوریه شد. در دقیقه 71 نوبت به استرالیا رسید که یک گل آفساید بزند و داور آن را مردود اعلام کند. در دقیقه 74 هم ضربه بازیکن استرالیا به تیر دروازه ابراهیم آلما برخورد کرد. در دقیقه 79 بازهم در محوطه جریمه استرالیا بازیکن سوریه به زمین افتاد و بعد از اعتراض بازیکنان سوریه و مشورت داور با کمک خود اعلام پنالتی شد. عمر السوما پشت این ضربه قرار گرفت و او توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و بازی 2-2 شود. در دقیقه 93  بازیکن استرالیا موفق به گلزنی شد و بازی با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید تا استرالیا 6 امتیازی شود.

 

qnbsmkgukjfffcwq9gjd

 

گروه B: فلسطین صفر – اردن صفر، ساعت 17 ، ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی

در دیگر بازی همزمان این گروه اردن که صعودش به عنوان صدرنشین قطعی شده است به مصاف فلسطین رفت. فلسطینی ها با یک امتیاز در رده چهارم هستند و برای صعود به یک پیروزی پرگل و شکست نزدیک استرالیا نیاز داشتند. این بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا فلسطین با 2 امتیاز در گروهش سوم شود و برای صعود به دور بعد منتظر نتایج دیگر تیم های سوم گروه ها باشد. نکته جالب این است که فلسطین هیچ گلی در این رقابت ها نزده است اما شانس صعود دارد.

13971025000902_Test_NewPhotoFree
ترکیب دیدار فلسطین و اردن

qlldeerpku03h4wsghan

 

نتایج گروه B

استرالیا صفر - اردن یک

سوریه صفر- فلسطین صفر

استرالیا 3- فلسطین صفر

سوریه صفر- اردن 2

 

 

گروه B

رده تیم تعداد بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 *اردن 3 2 1 - 3 - 3 7
2 *استرالیا 3 2 0 1 6 3 3 6
3 فلسطین 3 - 2 1 - 3 3- 2
4 سوریه 3 - 1 2 2 5 3- 1

 

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید