گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ قطر ۶ - کره شمالی صفر

کره شمالی شش تایی شد!/ قطر با پیروزی پرگل به دور بعد رفت

تیم ملی فوتبال قطر به راحتی کره شمالی را شکست داد و به دور دوم جام ملت های آسیا رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال کره شمالی که در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا با بازی نه چندان خوب برابر عربستان شکست خورد، در دومین دیدارش از ساعت 14:30 در ورزشگاه شیخ خلیفه شهر العین به مصاف قطر رفت. قطر در بازی نخست خود با دو گل لبنان را شکست داد.

قطری ها با پیروزی راحت برابر کره شمالی به همراه عربستان راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

اگر تیم ملی ایران در گروه خود اول شود احتمالا باید با یکی از تیم های لبنان و کره شمالی دیدار کند.

قطر: سعدالشیب، باسم الراوی، تارک سلمان، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز هتیم، عمر مدیبو، حسن الحیدوث، اکرم حسن عفیف، موئز علی.

کره شمالی: ری میونگ گوک، کیم کیونگ هون، کیم سونگ گی، سیم هیون جین، ری جین، کیم چول، ریم هیوک، کیم یانگ، جانگ گوان، ری اون چول، پاک کوآنگ ریونگ.

نیمه اول

قطری ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقایق 9 و 11 دو بار دروازه کره شمالی را آغاز کردند. هر دو گل را موئز علی به ثمر رساند که هر دو از روی ارسال از جناحین بود. در ادامه کره شمالی توان حمله کردن را نداشت اما دو هیچ نتیجه پایانی نیمه اول نبود و خوخی در دقیقه 40 با ضربه سر دروازه خالی حریف را باز کرد تا این نیمه با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم

در نیمه دوم هم این قطر بود که بازی را در اختیار داشت و در دقیقه 55 توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند. موئز علی بازیکن 22 ساله قطری توانست در این بازی هت تریک کند و اولین هت تریک جام را به نام خود ثبت کند. این بازیکن در بازی برابر لبنان هم یک گل زده بود که با این سه گل به صدرجدول بهترین گلزنان جام رفت. گل چهارم پایان کار موئز نبود و او توانست با بازی ضعیف کره شمالی و ناتوانی دروازه بان کره شمالی گل چهارم خودش را در این بازی در دقیقه 60 به ثمر برساند. هشت دقیقه بعد نوبت بهترین بازیکن آسیا در سال 2018 بود که دروازه کره شمالی را باز کند. عبدالکریم حسن توانست گل ششم تیمش برابر کره شمالی را به ثمر برساند. گوآن کاپیتان کره شمالی در دقیقه 90 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. در نهایت این بازی با نتیجه 6 بر صفر به نفع قطر به پایان رسید.

 

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید