گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ کره جنوبی یک - قرقیزستان صفر

پیروزی شکننده کره برابر قرقیزستان در شب بی دقتی مهاجمان/ صعود شاگردان بنتو

کره جنوبی در شب بی دقتی مهاجمانش بازهم با یک گل حریف خود را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دومین بازی خود در جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف قرقیزستان رفت و با یک گل برابر این تیم به برتری رسید.

کره در بازی اول به سختی و با یک گل فیلیپین را شکست داد و قرقیزها نیز با نتیجه 2 بر یک مغلوب چین شدند.

کره جنوبی: کیم سئونگ، لی یانگ، کیم مین جائه، جانگ وو یانگ، هوآنگ این، کو جا چئول، هونگ چول، لی چانگ، هوانگ یو، کیم یانگ

قرقیزستان: کوتمان، کیچین، تامیرلان، سیدکوف، ادگا، مورزائف، بکژان، تاگوئه، کایرات، آخلیدین، فرهات.

نیمه اول

کره جنوبی برتری خاصی را نسبت به قرقیزستان نداشت و در این بازی هم در حدو اندازه های یک مدعی قهرمانی نبود. به نظر می رسد نبود سون لژیونر این کشور تاثیر زیادی روی عملکرد آن ها داشته است.  در دقیقه 34 بازی قرقیزها موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند که دروازه بان کره آن را مهار کرد. در دقیقه 39 "لی چون" دروازه خالی قرقیزتان را نتوانست باز کند و توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. مقاومت بازیکنان قرقیزستان تا دقیقه 42 ادامه داشت اما "کیم مین" با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا کره جنوبی یک برصفر پیش بیفتد.

نیمه دوم

در نیمه دوم قرقیزستان می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما مدافع کره ای با قرار گرفتن میان دروازه و توپ مانع این کار شد. در دقیقه 61 نیز کیچین کاپیتان قرقیزها با یک حرکت زیبا مانع گل خوردن دوباره تیمش شد. بازیکنان کره جنوبی در خط دفاع خیلی مطمئن نشان ندادند و چندین موقعیت را به بازیکنان حریف دادند که اگر بازیکنان قرقیزستان با تجربه تر بودند می توانستند از این اشتباهات استفاده کنند. در دقیقه 68 ضربه سر هوانگ به تیر دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد اما داور آن را گل اعلام نکرد. دقایقی بعد همین بازیکن بازهم ضربه ای را به سمت دروازه که بازهم به تیر برخورد کرد. ارسال لی یونگ به سمت دروازه قرقیزستان را بازهم هوانگ به تیر زد تا این بازیکن برای سومین بار ضربه اش به تیر برخورد کند. در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع کره جنوبی به پایان رسید تا این تیم به همراه چین صعودشان به دور دوم قطعی شود.

دیدگاه تان را بنویسید