گزارش جی پلاس/ برنامه هفتمین روز جام ملت های آسیا

چشم بادامی ها برای صعود می جنگند؛ کانگوروها برای ماندن در جام

تیم ملی استرالیا برای بازگشت به رقابت ها در دومین بازی خود فلسطین را پیش رو دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، در اولین روز دور دوم جام ملت های آسیا، تیم اردن توانست با نتیجه 2 بر صفر سوریه را شکست بدهد و اولین تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی باشد. در ادامه بازی های گروه B  استرالیا با فلسطین دیدار می کند و بازی های گروه C نیز پیگیری می شود.

جمعه 21 دی

گروه B: فلسطین – استرالیا، ساعت 14:30، ورزشگاه مکتوم بن رشید دبی

تیم ملی استرالیا مدافع عنوان قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا در بازی اول خود با یک گل مغلوب اردن شد و بدون امتیاز در قعر گروهش قرار گرفت. این تیم در بازی دوم خود باید با فلسطین رو به رو شود. شاگردان گراهام آرنولد با وجود اینکه از نظر بازیکن و کیفیت بهتر از حریف هستند اما به خاطر فشاری که روی آن ها وجود دارد در بازی برابر فلسطین باید به گل زود هنگام برسد. در آن سوی میدان فلسطین که 10 نفره شده بود در برابر سوریه به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کرد. قطعا استرالیا برای از بین بردن انتقادات باید برابر فلسطین در حدواندازه های یک مدعی ظاهر شود. در دیگر بازی این گروه اردن 2 بر صفر سوریه را شکست داد و با 6 امتیاز راهی دور دوم شد.

گروه C: فیلیپین – چین، ساعت 17، ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی

چین در بازی اول خود برابر قرقیزستان نتوانست سطح کیفی خوبی را به نمایش بگذارد. شاگردان مارچلو لیپی در چین در دیدار اول به سختی قرقیزستان را از پیش رو برداشتند و در بازی دوم باید با فیلیپین رو به رو شوند. فیلیپین نیز با یک بازی آبرومندانه و یک بر صفر برابر کره جنوبی شکست خورد. چین تلاش می کند با برد برابر فیلیپین صعودش به دور دوم را قطعی کند و در روز پایانی برای صدرنشینی با کره جنوبی رقابت کند.

گروه C: کره جنوبی – قرقیزستان، ساعت 19:30، ورزشگاه بن زاید العین

کره جنوبی بدون "سون" لژیونر پرآوازه خود در بازی اول برابر فیلیپین چهره یک تیم مدعی را نداشت و به زحمت توانست این تیم را از پیش رو بردارد. شاگردان بنتو در تیم کره جنوبی روز جمعه حریف پرتلاشی به نام قرقیزستان را پیش رو دارد. قرقیزها اولین حضور خود را در جام تجربه می کنند و شاید اگر اشتباه عجیب دروازه بانشان در بازی نخست نبود می توانستند نتیجه بهتری را برابر چین بگیرند. با این حال از ابتدای مسابقه ها کره جنوبی و چین شانس های صعود از این گروه بودند و باید دید در دو بازی آیا نتیجه عجیبی رقم می خورد یا خیر؟

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید