گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/عمان یک - ازبکستان ۲

دروازه بانان تفاوت را رقم زدند؛ غلبه ازبکستان بر عمان با درخشش نستروف +عکس ها

ازبکستان با درخشش دروازه بان خود عمان را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بعد از پیروزی سخت ژاپن در جام ملت های آسیا دیگر تیم های حاضر در این گروه یعنی عمان و ازبکستان در ورزشگاه شارجه و از ساعت 17 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک ازبکستان به پایان رسید.

عمان: فائز، خلیل الاکبری، بوسیدی، موخینی، محمد موسلامی، محسن، احمد، حبیب السعدی، خالد، صالح، جمال. سرمربی: پیتر وربک.

ازبکستان: نستراف، زوتائف، کریمتس، اسماعیلف، شوراخمدوف، شوکوروف، سیدیکوف، احمدوف، ماشاریپف، رشیدوف، بیکمائف. سرمربی: هکتور کوپر

 

نیمه اول

اولین موقعیت جدی این بازی در دقیق 15 توسط کاپیتان عمان به وجود آمد که ضربه سر این بازیکن را نستروف دروازه بان ازبکستان مهار کرد. در حالی که ازبکستان برتری خاصی را نسبت به حریف نداشت اما احمدوف از روی ضربه آزاد دروازه عمان را باز کرد. در دقایق پایانی نیمه اول بازهم نستروف توپ "موسلامی" مدافع جلوکشیده عمان را از روی خط با پا دفع کرد. در نهایت نیمه اول با یک گل به نفع ازبکستان به پایان رسید.

نیمه دوم

در ابتدای 45 دقیقه دوم عمان فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما بازهم دروازه بان ازبکستان این تیم را نجات داد. نستروف در دقیقه 62 دو عکس العمل پیاپی را روی ضربات عمان نشان داد. در دقیقه 73 "محسن" بازیکن تیم عمان در نهایت در موقعیت تک دروازه ازبکستان را باز کرد تا بازی یک - یک مساوی شود. هرچند تصاویر آهسته نشان داد بازیکن عمان در موقعیت آفساید به توپ رسید. در ادامه بازهم این عمان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 77 این بار نوبت به فائز رسید که دروازه عمان را نجات بدهد و مانع گل خوردن تیمش شود. در دقیقه 85 شاهمرادوف بازیکن تعویضی دروازه عمان را باز کرد. این گل روی اشتباه دروازه بان عمان زده شد. در حالی که نستروف بارها مانع گل خوردن تیمش شد اما دروازه بان عمان عملکرد ضعیفی داشت. در لحظات پایانی این مسابقه صحنه مشکوکی در محوطه جریمه ازبکستان رخ داد که داور پنالتی اعلام نکرد. در دقیقه 92 ایگور برای جلوگیری از تک به تک شدن بازیکن عمان با دروازه بان خودی خطار کرد و کارت قرمز گرفت. فشارهای عمان در دقایق پایانی سودی نداشت و بازی 2 بر یک به نفع ازبکستان به پایان رسید. ازبکستان این سه امتیاز را مدیون دروازه بان خود است.

در اولین بازی این گروه ژاپن با نتیجه 3 بر 2 ترکمنستان را شکست داده بود.

 

جام ملت های آسیا - ازبکستان و عمان

جام ملت های آسیا - ازبکستان و عمان

جام ملت های آسیا - ازبکستان و عمان

جدال پرافتخارترین تیم جام با ترکمنستان؛ مصاف لبنان با میزبان جام جهانی

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

 

دیدگاه تان را بنویسید