گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ لبنان صفر - قطر ۲

پایان دور اول جام ملت های آسیا با برتری قطر برابر لبنان +عکس ها

تیم ملی فوتبال قطر با نتیجه 2 بر صفر برابر لبنان پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در آخرین بازی دور اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا و از گروه E دو تیم لبنان و قطر در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک قطر همراه شد.

قطر: سعد الشیب، پدرو کوریا، بسام، تارک سلمان، عبدالکریم علی، عمر مودیبو، کریم بودیاف، حسن الحیدوث، خوخی، اکرم عفیف، علی الموئز. سرمربی: سانچس.

لبنان: مهدی خلیل، روبرت ملکی، موتاز، خوآن، هیتام، جورج فلیکس، علی همام، ولید اسماعیل، هیلال، حسن معتوک، باسل. سرمربی: میودراک.

نیمه اول

تیم ملی لبنان که به خاطر تعلیق فوتبال کویت جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورده بود مقابل قطر بازی خوبی به نمایش گذاشت و درنیمه اول بازی پایایی با حریف داشت. آن ها حتی توسط علی همام بازیکن ذوب آهن در دقیقه 37 به گل رسیدند که داور آن را مردود اعلام کرد. به علت خطای بازیکن لبنان روی بازیکن قطر گل او پذیرفته نشد. در ادامه هم بازی متعادل این دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

در نیمه دوم قطر بازهم مطابق انتظار نشان نداد و تا دقیقه 60 این لبنانی ها بودند که عملکرد بهتری داشتند هرچند آن ها هم نتوانستند موقعیت ها خوبی برای گلزنی ایجاد کنند. اما بسام بازیکن قطر از روی ضربه آزاد پشت محوطه جریمه دروازه مهدی خلیل را بازکرد تا میزبان جام جهانی 2022 با یک گل پیش بیفتد. در ادامه با تعویض ها مربی قطر، آن ها توانستند با نفوذ در عمق دروازه لبنان را تهدید کنند و موئز علی روی ریباند گل دوم قطر را به ثمر رساند. لبنان که چهارمین بازی خود درتاریخ جام ملت های آسیا را تجربه می کرد با نتیجه 2 بر صفر برابر قطر شکست خورد. قطر هم با این برد با 3 امتیاز بعد از عربستان در جایگاه دوم گروه خود قرار می گیرد.

با این بازی دور اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا به پایان رسید.

 

a4tk1mifjnc0ybnmuo5t

جام ملت های آسیا - قطر و لبنان

جام ملت های آسیا - قطر و لبنان

جام ملت های آسیا - قطر و لبنان

جدال پرافتخارترین تیم جام با ترکمنستان؛ مصاف لبنان با میزبان جام جهانی

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید