گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا عراق ۳ - ویتنام ۲

عراق بازی باخته برابر ویتنام را با پیروزی عوض کرد/ بازیکن استقلال به داد تیمش رسید

تیم ملی فوتبال عراق در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا برابر ویتنام به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در ادامه رقابت های گروه D جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال عراق از ساعت 17 در ورزشگاه زاید اسپورت به مصاف ویتنام رفت و 3 بر 2 این تیم را شکست داد.

عراقی ها که طعم قهرمانی آسیا را در سال 2007 چشیده بودند می خواهند در این دوره با توجه به بازیکنانی که دارند به نتیجه خوبی برسند.

عراق: جلال حسن، احمد ابراهیم، فرانس ذی‌حداد، علی فائز آتیه، علی عدنان، صفا هادی، عساما جبار، احمد یاسین، مهاند علی، حسین السعیدی و ولید سالم.

ویتنام: دو یو مان، کیو های، تیین دونگ، ژوان ترونگ، ترونگ هوانگ، کونگ فوانگ، فونگ هونگ دوی، دو هونگ دونگ، کوانگ های، فان وان دوک، دانگ وان لام یازده.

نیمه اول

در همان اوایل نیمه اول خطای بد بازیکن ویتنام به روی عدنان باعث توقف 2 دقیقه ای بازی شد. در ابتدای بازی عراق برتری محسوسی در مالکیت توپ داشت اما این ویتنام بود که با یک گل از حریف پیش افتاد. فائز  مدافع عراق به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا برخلاف انتظار ویتنام پیش بیفتد. در ادامه بازی عراق که عملکرد بهتری داشت توسط مهند علی در دقیقه 35 گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 39 رسن به جای پوتروس به میدان آمد. روی تعلل عجیب مدافعان عراق و روی ریباند چونگ فونگ گل دوم ویتنام را به ثمر رساند. این نیمه با نتیجه غیرمنتظره 2 بر یک به نفع ویتنام به پایان رسید.

نیمه دوم

در نیمه دوم طارق همام به میدان آمد و توانست تعویض طلایی کاتانچ لقب بگیرد. او در ادامه اشتباهات مدافعان در این بازی گل تساوی را برای عراق به ثمر رساند. برخلاف تصور ویتنام تیم دست و پا بسته ای نبود و فشار زیادی را روی دروازه عراق آورد. تا دقیقه 77 ، 56 درصد مالکیت توپ در اختیار عراق و 44 درصد هم در اختیار ویتنام بود. تعداد پاس های عراق 435 و ویتنام 341 بود. در دقیقه 90 این مسابقه و روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه عدنان لژیونر عراقی بازی را 3 بر 2 به نفع این تیم کرد. در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع عراق به پایان رسید تا این تیم هم امتیاز با ایران شود.

در اولین بازی این گروه نیز ایران با 5 گل یمن را از پیش رو برداشت.

 

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

رونمایی از عراق و عربستان در جام هفدهم

 

دیدگاه تان را بنویسید