گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ عربستان ۴- کره شمالی صفر

خبری از طوفان زرد نبود؛ آغاز خوب عربستانی ها با برتری پرگل برابر کره شمالی +تصاویر

تیم ملی عربستان اولین بازی خود در جام هفدهم را پرگل برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دو تیم عربستان و کره شمالی در اولین بازی گروه E رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه رشید استادیوم دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر صفر عربستان همراه شد.

ترکیب عربستان: محمد العویس، علی هادی البلیهی، محمد الفتیل، محمد البریک، یار الشهرانی، هاتان بحبری، حسین المقهوی، عبدالعزیز البیشی، عبدالله عطیف، سالم الدوساری و فهد المولد.

ترکیب کره شمالی: ری میونگ گوک، کیم چول بوم، جانگ کوک چول، ری ایل جین، آن سونگ ایل، کیم سونگ گی، ری یونگ جیک، ری اون چول، هان وانگ سونگ، جونگ ایل گوان و پااک کوانگ ریونگ.

نیمه اول

در اوایل این نیمه، بازی متعادل بود اما به مرور عربستان بازی را در دست گرفت و قبل از دقیقه 30 و در دقیقه 28 توسط هاتان بحبری به گل رسید. در ادامه کره شمالی نشان داد حداقل در این بازی حریف سرسختی نیست و 9 دقیقه بعد توسط محمد الفتحی گل دوم را دریافت کرد. در ادامه بازیکنان عربستان به حفظ توپ پرداختند. در دقیقه 44 هم هان سونگ بازیکن کره شمالی کارت زرد دوم خود را گرفت و تیمش 10نفره شد. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع عربستان به پایان رسید.

نیمه دوم

در یکی از تک موقعیت های کره شمالی در این بازی، بازیکن این تیم شوتی را روانه دروازه حریف کرد که مدافع توپ را از چارچوب خارج کرد. درادامه بازهم عربستان بود که به گل رسید. سالم الدوساری در دقیقه 70 توانست گل سوم عربستان را وارد دروازه کره شمالی کند. تا پایان دقیقه 85 این بازی، عربستان از 14 شوت خود 5 ضربه در چارچوب و کره شمالی از 5 ضربه خود یک ضربه در چارچوب داشت. در دقیقه 87 این بازی فهد المولد گل چهارم را برای عربستان به ثمر رساند تا این تیم هم یک آغاز خوب در این جام داشته باشد.

دیگر بازی گروه فردا میان لبنان و قطر برگزار می شود.

 

جام ملت های آسیا - عربستان و کره شمالی

جام ملت های آسیا - عربستان و کره شمالی

جام ملت های آسیا - عربستان و کره شمالی

جام ملت های آسیا - عربستان و کره شمالی

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید