گزارش جی پلاس جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ تایلند یک - هند ۴

ادامه نتایج عجیب روز دوم؛ پیروزی پرگل هندی ها برابر تایلند + تصاویر

دیدار تایلند و هند در گروه A رقابت های جام ملت های آسیا با برتری پرگل هندی ها همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، دومین بازی گروه A جام ملت های آسیا میان هند و تایلند از ساعت 17 در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف هم رفتند که در نهایت تایلند با نتیجه عجیب 4 بر یک مغلوب هند شد.

دیدار اول این گروه شب گذشته میان امارات و بحرین با تساوی یک - یک به پایان رسید.

قضاوت دیدار تایلند و هند برعهده "لوی من" هنگ کنگی بود.

ترکیب تایلند: بودپروم، کردکائف،‌ هم‌وی بون، تریستان دو، بونماتهان، سونگکراسین، جیدد، پوانگ‌چان، کرایسورن، دچمیتر، دانگ‌دا

ترکیب هند: ساندهو، اداتهودیکا، جینگان، کوتال، بوسه، سینگ، نارزاری، تاپا، هالدر، چتری، کورونیان

نیمه اول

با وجود اینکه دوتایلند و هند قدرت زیادی در فوتبال آسیا ندارند اما بازی خوبی از سوی دو تیم صورت گرفت و روی خطای هند بازیکن تایلند، "سونیل چتری" کاپیتان هندی ها توانست گلزنی کند. او با این گل تعداد گل های ملی خود را به عدد 66 رساند و توانست تیمش را از حریف پیش بیندازد. 5 دقیقه بعد از این گل "دانگ دا" روی ضربه آزاد با ضربه سر دروازه هند را باز کرد تا بازی به تساوی برسد. در نیمه اول که با تساوی همراه بود 69 درصد بازی در اختیار تایلند و 31 درصد هم در اختیار هند بود. هر دو تیم هم دو شوت در چارچوب داشتند.

نیمه دوم

در همان ثانیه های ابتدایی نیمه دوم چتری بار دیگر برای هند گلزنی کرد و اولین بازیکن دو گله رقابت ها نام گرفت. در ادامه تلاش های تایلند برای به تساوی کشاندن بازی بی نتیجه بود و روی حرکت چتری، "تاپا" توانست سومین گل را به ثمر برساند تا یک نتیجه نسبتا عجیب رقم بخورد و تایلند 3 بر یک عقب بیفتد. در این نیمه برتری کامل از آن هند بود. آن ها از 5 ضربه در چارچوب خود سه گل را به ثمر رساندند هرچند که ضعف دفاعی تایلندی ها نیز در این موضوع بی تاثیر نبود. "ججه" تنها ثانیه ای بعد از ورودش به زمین برای هند، با یک ضربه نوک پا برای چهارمین بار دروازه تایلند را باز کرد تانتیجه عجیب در دومین روز رقابت ها رقم بخورد. در نهایت این دیدار 4 بر یک به نفع هند به پایان رسید تا این تیم بالاتر از امارات و بحرین صدرنشین گروه A شود.

هند در بازی دوم خود باید با امارات و تایلند با بحرین دیدار کند.

در اولین بازی روز دوم و از سری رقابت های گروه B استرالیا نیز برابر اردن شکست خورد. از دقایقی دیگر هم سوریه با فلسطین دیدار می کند.

صحبت های کاپیتان هند بعد از برتری قاطع برابر تایلند

سونیل چتری بعد از پیروزی ۴ بر یک تیم هند مقابل تایلند اظهار داشت: خوشحالم که برنده این مسابقه شدیم و خیلی فشرده بازی کردیم. خوشحالم که تیم ما برنده شد. بازیکنان ما به خوبی فعل خواستن را صرف کردند. 

وی که موفق شد مقابل تایلند دوگل به ثمر برساند در مورد حضور تماشاگران هندی در ورزشگاه گفت: از همه آنها تشکر می‌کنم و تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام دادیم.

 

جام ملت های آسیا - هند و تایلند

جام ملت های آسیا - هند و تایلند

جام ملت های آسیا - هند و تایلند

جام ملت های آسیا - هند و تایلند

جام ملت های آسیا - هند و تایلند

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید