گزارش جی پلاس جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ استرالیا صفر - اردن یک

اولین شگفتی جام هفدهم؛ شکست مدافع عنوان قهرمانی برابر اردن +تصاویر

مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا این رقابت ها را با شکست آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، در اولین بازی روز دوم جام ملت های آسیا استرالیا مدافع عنوان قهرمانی در  ورزشگاه بن زاید شهر العین به مصاف اردن رفت که این بازی با تک گل "یاسین" به سود اردن به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی جام را با شکست آغاز کند.

استرالیا و اردن پیش از این 4 بار با یکدیگر رو به رو شدند که هرکدام 2 برد را کسب کردند.

دیگر بازی این گروه میان سوریه و فلسطین ساعت 19:30 برگزار می شود.

ترکیب استرالیا: مت رایان، جاش ریدسون، عزیز بهیچ، ترنت سینسبوری، میلوس دگنک، آور مابیل، مارک میلیگان، رابی کروسه، توماس روگیچ، ماسیمو لونگو و جیمی مک لارن.

ترکیب اردن: عامر شفیع، سالم العجلین، انس بنی یاسین، طارق خطاب، فراس شلبایا، یوسف راشده، سعید المورجان، بها عبدالرحمان، خلیل بنی عطیه، یاسین بخیت و موسی سلیمان.

قضاوت دیدار برعهده "احمد الکاف" از عمان بود.

نیمه اول

در ابتدای مسابقه استرالیا بازی را در اختیار داشت اما به مرور بازی متعادل شد. شاگردان ویتال در تیم ملی اردن در دقیقه 26 با ضربه سر یاسین دروازه رایان گران قیمت ترین دروازه بان جام را باز کرد تا در کمال تعجب استرالیا با یک گل عقب بیفتد. دو دقیقه بعد بازهم این اردنی ها بودند که روی یک ضربه آزاد تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند. بعد از این گل استرالیا که به نظر می رسید کمی از لحاظ روحی بهم ریخته است نتوانست خطری را روی دروازه اردن ایجاد کند و بازی با برتری یک گله اردن در نیمه اول به پایان رسید. در اواخر این نیمه داور برخورد توپ به دست بازیکن اردن را پنالتی نگرفت تا دومین اشتباه تاثیرگذار این جام در دومین بازی رخ بدهد.

نیمه دوم

در حالی که انتظار می رفت استرالیا نیمه دوم را هجومی آغاز کند اما بازی متعادل پیش رفت. تا پایان دقیقه 54 استرالیا 390 و اردن 135 پاس را به نام خود ثبت کردند. تیم استرالیا از 6 شوت خود یک ضربه در چارچوب و اردن از 5 شوت خود 3 ضربه در چارچوب داشت. در نیمه دوم حملات استرالیا زهردار نبود و گلی هم که در دقیقه 89 به ثمر رساندند داور آفساید اعلام کرد. در دقایق پایانی احمد می توانست روی یک ضدحمله گل دوم را هم بزند که توپ او از کنار دروازه استرالیا به بیرون رفت. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید. دومین بازی این گروه ساعت 19:30 میان سوریه و فلسطین برگزار می شود.

میلیگان : انتظار باخت برابر اردن را نداشتیم

مارک میلیگان بعداز باخت یک بر صفر مقابل اردن اظهارداشت: انتظار نداشتیم مقابل حریف بازنده شویم.خیلی تلاش کردیم بتوانیم گل خورده را جبران کنیم اما  تیم حریف اجازه ورود توپ را نداشت.

وی افزود:باید تلاش کنیم در بازی‌های بعدی 3 امتیاز مسابقات را کسب کرده و این باخت را جبران کنیم.

اردن در بازی امروز با گل دقیقه 26 بنی یاس، یک بر صفر برنده بازی با استرالیا قهرمان دوره قبل شد.

 

57809204

جام ملت های آسیا - استرالیا و اردن

جام ملت های آسیا - استرالیا و اردن

جام ملت های آسیا - استرالیا و اردن

جام ملت های آسیا - استرالیا و اردن

06da6144-943c-4c8a-86d5-cda1494444ef_800

photo_2019-01-06_16-13-12

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید