تیم کومیته مردان به دنبال هتریک در قهرمانی جهان کاراته

کاراته‌کاهای ایران با پیروزی مقابل حریفان در بخش کومیته تیمی مردان، راهی مبارزه فینال رقابت‌های قهرمانی جهان کاراته ۲۰۱۸ اسپانیا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، ظهر امروز (جمعه) ۱۸ آبان ۱۳۹۷ در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان ۲۰۱۸ اسپانیا که به میزبانی شهر مادرید پیگیری میشود، کاراته‌کاهای ایران در بخش کومیته تیمی با برتری مقابل حریفان راهی دیدار فینال شدند و باید روز شنبه برای کسب مدال طلا به روی تاتامی بروند.

کومیته تیمی ایران با ترکیب سجاد گنج‌زاده، صالح اباذری، بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و ذبیح‌الله پورشیب در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود و پس از آن در دور دوم با حساب ۳ بر صفر ارمنستان را شکست داد. در ادامه تیم ایران با نتیجه ۳ بر ۱ تیم سنگال را شکست داد و در مبارزه سوم خود نیز با همین نتیجه تیم اردن را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی رسید. شاگردان شهرام هروی در این‌م حله نیز با نتیجه ۳ بر صفر تیم ایتالیا را مغلوب کرده و فینالیست این رقابت‌ها شدند.

تیم کومیته مردان ایران در دو دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان به مدال طلا رسیده است و این فینال سومین فینال پیاپی تیم ایران در این رقابت‌ها است.

همچنین تیم‌ کومیته بانوان ایران نیز با ترکیب فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی در نخستین گام با حساب ۲ بر صفر تیم سنگال را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. شاگردان ستاره موسوی برای دیدار دوم خود عصر امروز (جمعه) ۱۸ آبان به مصاف تیم هلند خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید