پیروانی: از تعویض بازیکنان سرشناس تراکتورسازی نمی‌ترسیم

مربی تراکتورسازی می‌گوید نتیجه نهایی دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد عادلانه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرحسین پیروانی مربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از تساوی تراکتورسازی و پدیده اظهار کرد: با توجه به اینکه ۷ هفته از مسابقات لیگ گذشته، تیم‌ها شناخت خوبی از هم پیدا کرده‌اند و ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم و شناخت خوب و کاملی داشتیم.

وی افزود: بازی سختی در برابر پدیده داشتیم، پدیده تیمی خوب به همراه کادرفنی با دانش است که در حداقل زمان به دروازه حریف نزدیک می‌شود. سعی کردیم با بستن یک‌سوم میانی به خوبی این مهم را کنترل کنیم.

پیروانی تصریح کرد: روی یکی دو موقعیتی که داشتیم، اگر کمی بادقت‌تر و خوش‌شانس‌تر بودیم، قطعا به گل می‌رسیدیم. سعی کردیم نیمه اول بازی را کنترل کنیم‌. تساوی فکر می‌کنم عادلانه بود.

وی در خصوص ترس کادرفنی موقت تراکتورسازی برای تعویض بازیکنان سرشناس تیمش گفت: این موضوع را قبول ندارم. شرح وظایف بازیکن و تمرینات هفتگی تیم را نمی‌دانید. به این جمع‌بندی رسیدیم که آنها کارآیی لازم را داشتند و شجاعی عملکرد خوبی داشت‌. امیدوار بودیم وی با پاس‌های طلایی گره‌گشا باشد ولو اینکه خوب هم پاس داد.

پیروانی در خصوص تصمیم مدیریت باشگاه برای کادرفنی تراکتورسازی گفت: تابع تصمیمات مدیریت باشگاه هستیم و هر آنچه که مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد تابع خواهیم‌بود. شرح وظایف مشخصی داریم و بر اساس آن تا زمانی که بخواهند کار می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید