رئیس کمیته استعدادیابی هیات ورزش های همگانی همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره 36 مربی و هنرجو در 2 بخش آقایان و بانوان زیر نظر مدرسان تربیت بدنی آموزش های لازم را فرا می گیرند.
بهروز حاجیلو ادامه داد: این کارگاه آموزشی زیر نظر رفعت شمس رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون ورزش های همگانی کشور و علی ضمیری کامل مدیر پایگاه قهرمانی استان همدان تشکیل شده است.
وی هدف از تشکیل این کارگاه را تربیت استعدادیاب ورزشی جهت شناسایی و پرورش نخبه های ورزش اعلام کرد.
رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز در حاشیه این کارگاه گفت: آموزش و استانداردسازی فعالیت ورزشی کودکان و نوجوانان از اهداف اصلی این کمیته است.
رفعت شمس افزود: تاکنون در رشته های طناب زنی و فریزبی سه هزار و 200 کودک و نوجوان را به تفکیک دختر و پسر در استان های مختلف کشور استعدادیابی و بهبود اجرای تاکتیک و تکنیک این افراد، کارکرد در جهت ارتقا رکوردها و در نهایت رسیدن به قهرمانی را برای آنها هدفگذاری کرده ایم.
وی با تمجید از هیات ورزش های همگانی همدان در راه اندازی مرکز تخصصی استعدادیابی و مشاوره ورزشی گفت: این مرکز زمینه پیشرفت مطلوب استعدادها را مهیا می سازد.
شمس برگزاری کارگاه تربیت استعدادیاب در همدان را یکی از برنامه های شایسته ورزش این استان دانست و گفت: استان های دیگر نیز در این زمینه باید فعال شوند.
نخستین کارگاه تربیت استعدادیاب ورزش های همگانی کشور با حضور مربیانی از همدان و کردستان تشکیل شده و تا فردا جمعه ادامه دارد.
این کارگاه برای نخستین بار در کشور توسط هیات ورزش های همگانی همدان تشکیل شده است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.