به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پاسی ها عصر دیروز در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، با قبول شکست 2 بر یک برابر تیم قعرنشین گهر درود، به انتهای جدول سقوط کردند.
اوضاع نامطلوب مالی تیم پاس همدان سبب شد تا این تیم امروز با 12 بازیکن رهسپار 'درود' شود و در حالیکه یک بر یک بازی با تساوی سپری می شد، در نهایت 2 بر یک شکست بخورد
شاگردان سعید باقر به دلیل مشکلات مالی عدیده، با بحران مواجه شدند و این هفته نیز تنها با 2 جلسه تمرین به مصاف گهر درود رفتند.
اغلب بازیکنان این تیم حاضر به ادامه فعالیت در پاس نشدند و گلایه های آنها نسبت به بی توجه مسئولان است.
سعید باقر سرمربی جوانان پاس امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که تیمش حتی هزینه بازگشت به همدان را ندارد.
تیم جوانان پاس امسال با ترکیب مهران رحمانی، مهرداد قلی زاده، امیر حسین یادگاری، علی حیرانی، محمد رضا فدایی، محمد رضا چراغی، محمد رضا صفایی، پارسا سبزیان، رضا پرورش نیا، مهدی قربانی، مهدی قاجار، ارین مهری، مهدی عالیشاه، حسین گودرزی، سجاد حکمی، اشکان سرخوش، محمد حسین حسن زاده، رضا مقدم، حامد رسولی، امیرحسین افشار، امیر حسین معظمی، علیرضا آزادی و رضا استرکی گام به این رقابت ها گذاشته است.
همچنین سعید باقر به عنوان سرمربی، مهدی عبدل مربی، محسن سماوات مربی دروازه بانان و صادق ترابی نیز سرپرستی این تیم را برعهده دارند.
پاسی ها در گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور با تیم های استقلال اهواز، بهمن دزفول، گهر زاگرس درود، ملی حفاری اهواز، آب منطقه‌ای کرمانشاه، نفت امیدیه، نفت ‏آبادان و پتروشیمی ماهشهر هم گروه هستند.
تیم پاس هم اینک با 5 امتیاز در رتبه آخر جدول گروه یک قرار دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.