مدیرعامل شرکت مخابرات همدان روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: برای آخرین بار صورت حساب مرداد و شهریور ماه مشترک های تلفن ثابت به صورت کاغذی چاپ و توزیع می شود و پس از آن صدور اینگونه قبض های کاغذی متوقف می شود.

محمد علی گرزین افزود: از مهرماه سال جاری (سیکل سوم)، در شهرستان ها و مناطق مخابراتی استان، همزمان با سراسر کشور، قبض های کاغذی چاپ و توزیع نمی‌شود.

وی صرفه‌جویی سالانه از حذف قبوض و به‌کارگیری این هزینه در راستای توسعه مخابرات را از اولویت‌های این شرکت دانست و اظهار داشت: تمام مشترک های تلفن‌ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰، به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض استفاده کنند.

گرزین ادامه داد: وب‌سایت شرکت مخابرات همدان به نشانی www.tch.ir و کد دستوری ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشترک ها قرار دارد و مشترک ها می‌توانند با دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت کارکرد خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: ساده سازی فرایندها، ارائه خدمات به مشترکان در کمترین زمان و شفاف بودن همه امور مربوط به دریافت و پرداخت از مزایای مهم حذف قبض های کاغذی تلفن ثابت است.

تمام شهرها و روستاهای همدان از تلفن ثابت برخوردارند.

۷۶۵ هزار شماره تلفن ثابت به مشترک های این استان واگذار شده است که ۵۹۵ هزار شماره آن فعال و مشغول به کار هستند.

۹۹۰۴/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.