سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در حاشیه همایش طلایه داران ترافیک به خبرنگار ایرنا گفت: محموله نخست مربوط به سواری پژو حامل 100 کیلوگرم تریاک است.
وی افزود: اعضای این باند زوج جوان هستند که در پوشش خانواده قصد انتقال محموله موادمخدر از شرق کشور به همدان را داشتند.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: خودروی یاد شده در ورودی شهر شناسایی و با استفاده از اصل غافلگیری زوج جوان در دام پلیس گرفتار شدند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: اعضای این باند قصد فروش این محموله به سه قاچاقچی در شهر همدان را داشتند که رابطان آنها نیز شناسایی شدند.
وی گفت: برخی از قاچاقچیان بر این باورند که پلیس به افرادی که در پوشش خانواده شامل پدر و فرزند یا زن و شوهر اقدام به انتقال موادمخدر می کنند مظنون نمی شود در حالیکه پلیس به تحرک های آنان اشرافیت کامل دارد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه سواری پراید سه کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کردند.
سردار کامرانی صالح اظهار داشت: این محموله در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس کشف و ضبط شد.
وی عنوان کرد: در این عملیات ها چهار تن دستگیر، 2 دستگاه خودروی سواری توقیف و 103 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا نیمه مهر امسال به حدود چهار تن و 200 کیلوگرم رسیده است که نشان از اشرافیت پلیس دارد.
سردار کامرانی صالح افزود: پنج هزار عملیات در حوزه مواد مخدر نیمه نخست سال جاری صورت گرفته که منجر به انهدام 35 باند تهیه و توزیع مواد مخدر، دستگیری 2 هزار خرده فروش و سه هزار مصرف کننده خرد شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.