اخبار مرتبط

سید «علی آقازاده» عصر چهارشنبه در حاشیه ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد با مردم در جمع خبرنگاران، افزود: مدیران و مسوولان استان مرکزی باید همه تلاش خود را برای پیگیری و حل مشکلات مردم به‌کار گیرند و مدیری که توان گره‌گشایی از مشکلات را داشته باشد اما اقدام سازنده‌ای انجام ندهد جایگاهی در حلقه مدیریتی استان ندارد.

وی بیان کرد: ارتباط تلفنی سامانه سامد سه تا چهار روز در هفته در دستگاه‌های متخلف برای پاسخگویی مدیران به مشکلات مردم برقرار است.

استاندار مرکزی ادامه داد: پیگیری برخی از مشکلات و مسایل زمان‌بر است و یا برخی از آن‌ها در حوزه کاری استان مرکزی نیست و باید از طریق مراجع بالادستی پیگیری شود.

آقازاده اظهار داشت: مردم بدانند همه تلاش‌ها برای رفع مشکلات به‌کار گرفته شده و اگر حل موضوعی به طول می انجامد به منزله بی‌توجهی نیست.

استاندار مرکزی در مرکز تلفنی سامد (۱۱۱) به حدود ۴۰ تماس تلفنی در بیش از ۲ ساعت پاسخگو بود و در لحظه دستور پیگیری تمام موارد را به مدیران مربوطه ارایه کرد.

اشتغال، تامین مسکن و دریافت تسهیلات از مهمترین مشکلات مطرح شده در تماس های تلفنی مردم استان مرکزی با استاندار بود.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.