به گزارش ایرنا، «بهروزاکرمی» روز چهارشنبه در نشست کمیته مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان مرکزی افزود: هنوز احساس خطر به طور کامل در خانواده و جامعه نسبت به مصرف مواد مخدر به صدا در نیامده ولی باید نسبت به این مهم بیش از گذشته توجه شود.
وی اظهار داشت: باید از امکانات موجود در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود و نباید در انتظار اعتبار ویژه برای مبارزه با مواد مخدر، وقت تلف شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: مصرف مواد مخدر یکی از آسیب هایی اجتماعی است که هر روز دامنه آن گسترده تر می شود بنابراین برنامه های مبارزه با این بلای خانمان سوز باید همه شمول شود.
اکرمی افزود: بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) 2 نهاد حمایتی هستند که خانواده های گسترده ای را تحت پوشش دارند، بنابراین باید برنامه های منسجمی برای این خانواده ها اندیشیده شود، تا در این حوزه واکسینه شوند.
وی اظهار داشت: باید از ظرفیت دهیاران، بهورزان، سمن ها، روحانیان، دانشجویان، فضای مجازی و انجمن ان ای با هدف آگاه سازی جامعه در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: خانواده ها باید نسبت به سوء مصرف مواد مخدر بیشتر حساس شوند و شفاف سازی پیامدهای این بلای خانمان سوز از تریبون های مذهبی و فرهنگی همچون مساجد مثمر ثمر است.
اکرمی افزود: سه هزار و 500 دانشجوی ارشد در استان مشغول تحصیل هستند باید از این ظرفیت علمی برای مبارزه اثر گذار در این حوزه به نحو مطلوب استفاده شود.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.