به گزارش خبرنگار ایرنا ، در روز پایانی این مسابقات که روز جمعه در بخش تیمی در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد ، تیم تهران در دیدار نهایی با نتیجه 3 بر 2 تیم خراسان شمالی را شکست داد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.
همچنین تیم رپه شارژ اصفهان با نتیجه 4 بر 1 از سد تیم فارس گذشت و سوم شد.
در مسابقات تیمی جودو قهرمانی مردان کشور 17 تیم از استان های اصفهان ، اردبیل ، خوزستان ، خراسان رضوی ، چهارمحال و بختیاری ، خراسان شمالی ، مازندران ، قزوین ، بهشهر ، تهران ، بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، کرمانشاه ، فارس ، مرکزی ، البرز و کردستان با هم رقابت کردند.
در نتایج انفرادی این مسابقات هم که در هفت وزن روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شده بود ، نتایج زیر به دست آمد :
در وزن منهای 60 کیلوگرم ناصر ناصری پور جودوکار لرستانی با پیروزی برابر علی قلی پور از خراسان رضوی قهرمان شد و محمد شیخ الاسلامی از تیم بهشهر و حسین صدارت از تیم توابع تهران به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منهای 66 کیلو گرم قاسم نوری زاده از لرستان در دیدار نهایی با پیروزی برابر محمود عباس نژاد از تیم سیستان و بلوچستان به مقام نخست دست یافت و علی محمدی بریمانلو از خراسان شمالی و فرشاد صفری از ایلام در رده سوم مشترک این وزن ایستادند.
مقام قهرمانی وزن منهای 73 کیلوگرم را مهدی فتحی پور جودوکار تیم فارس با شکست حیدر زحمتکش از تهران کسب کرد و سومی مشترک این وزن نیز به میلاد احمدی ازالبرز و مهرداد زمانی از تیم توابع تهران تعلق گرفت.
در وزن منهای 81 کیلوگرم الیاس علی اکبری از خراسان شمالی با برتری برابر امید تیزتک از خراسان رضوی قهرمانی خود را جشن گرفت و مجیر تاجری از البرز و ایمان نیک اقبال از اصفهان در رده سومی مشترک ایستادند.
در وزن منهای 90 کیلوگرم مقام نخست را وحید نوری از تهران با شکست دادن جلال محجوب ازسیستان و بلوچستان کسب کرد و سعید مرادی از قزوین و محمد ملک محمدی به طور مشترک سوم شدند.
در دیدار نهایی وزن منهای 100 کیلوگرم حمیدرضا ساجدی فر از اصفهان با برتری برابر رامین صفویه از قزوین بر سکوی قهرمانی تکیه زد و مقام سومی مشترک این وزن نیز به وحید شکری از البرز و سلیم جوکار از کهکیلویه و بویراحمد رسید.
در وزن به اضافه 100 کیلوگرم مصطفی آهن فروش از اصفهان به علت حاضر نشدن حریفش در دیدار فینال قهرمان شد و امین هومن از مرکزی و دانیال طهماسبی از البرز به مقام سومی مشترک بسنده کردند.
مسابقات جودو قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان جام شهید هاشمی نژاد با رقابت حدود 307 جودوکار از استان های کشور از روز چهارشنبه در شهرستان بهشهر آغاز شد و جمعه شب پایان یافت.
برترین های هر وزن این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی جودوبزرگسالان دعوت خواهند شد.
پیش از این نیز مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور روزهای 26 و 27 آذر با شرکت 104 جودوکار از 23 استان کشور در بهشهر برگزار شده بود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.