به گزارش ایرنا، مرتضی براری روز پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز مجلس در شهرستان نور افزود: دولت لایحه ای با موضوع پرداخت تسهیلات در قالب کمک اشتغال با اعتباری حدود پنج هزار میلیارد ریال تحت عنوان تبصره 18 به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است .
وی اظهار داشت : 200هزار میلیارد ریال نیز در قالب اشتغال تسهیلات روستایی در حوزه آی سی تی در دولت سیاست گذاری شده است .
معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : هم اکنون منابع بانکی و زیرساخت های لازم در این حوزه فراهم است و نکته مهم تر آنکه توانستیم حدود 10 درصد جمعیت خلاق کشور را برای فعالیت در این بخش شناسایی شده است که از وجود آن ها استفاده می شود.
براری با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه فراهم سازی زیرساخت های آی سی تی در شهرستان نور حدود 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است ادامه داد که امسال نیز این سرمایه گذاری نیز در حال انجام است.
وی اظهار امیدواری کرد که با دستیابی کامل به این تکتولوژی می توان از طریق گوشی های همراه به آسانی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری این منطقه را به مخاطبان بویژه مسافران و گردشگران معرفی و آنان را به شهرستان نور فراخواند.
علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمود آباد هم با گرامیداشت یاد و خاطره مدرس و روز مجلس گفت : امروز رمز موفقیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی ، همبستگی و یکپارچگی مردم و مسئولان در نظام اسلامی است .
وی افزود : با اینکه بیش از یکسال از عمر این دوره مجلس شورای اسلامی سپری شده اما در شهرستان های نور و محمود آباد به آنچه وعده داده عمل شد.
همایش بزرگداشت روز مجلس با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح امروز در محمودآباد و عصر امروز در نور برگزار شد.
در پایان با اهدای لوح تقدیر از نمایندگان مجلس ادوار گذشته شهرستان های نور و محمود آباد و خانواده 2 تن از شهدای مدافع حرم تجلیل شد .
شهرستان نور با جمعیتی دستکم 122 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد .
مازندران 12نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده: حسن فلاحتی
/1602/7078/ 1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.