بختیار رازانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی برگزار شده است.
وی اظهار داشت: حضور و فعالیت موفق در فضای مجازی نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان بوده که این امر مستلزم فراگیری دانش و تجربه جدید است.
وی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی لرستان با درک این نیاز و جهت آموزش حرفه ای و عمیق مدیران در حوزه بازاریابی دیجیتال اقدام به برگزاری دوره آموزشی کرده است.
رازانی گفت: در این دوره، مطالبی از جمله مبانی بازاریابی اینترنتی، بازاریابی محتوا، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و استراتژی بازاریابی آنلاین ارائه شد.
وی با بیان اینکه در این دوره، 26 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی حضور داشتند افزود: تلاش می شود این کارگاههای آموزشی برای تمامی صنعتگران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار شود.
شرکت شهرک های صنعتی لرستان دارای 19 شهرک مصوب و چهار ناحیه صنعتی در شهرهای مختلف است.
7269/6060
انتهای پیام
آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.