به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتابهای درسی سال تحصیلی ۹۷/۹۸ از طریق سامانه اینترنتی اظهار داشت؛ سال گذشته طرح ثبت نام و توزیع کتاب های درسی مدارس به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اینترنتی با موفقیت اجرا شده است.

موسوی نیا تصریح کرد: امسال هم با هدف دسترسی آسان دانش آموزان به کتب درسی و نظارت نظام مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، در دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم شاخه فنی و حرفه ای ،کاردانش و معارف اسلامی و همچنین پایه های هشتم ، نهم کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان ادامه داد: دانش آموزان می توانند از تاریخ بیستم فروردین ماه هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی از طریق مدارس اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام ثبت سفارش کتاب فرض بر قبولی در سال جاری است. در صورتی که دانش آموز در سال تحصیلی جاری موفق به قبولی نشد امکان اصلاح سفارش نیز در نظر گرفته شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 896347
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.