اخبار مرتبط

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان روز پنجشنبه افزود: براساس نامه اخیر ریاست جمهوری کلیه مدیران اجرایی دستگاهها جهت تسریع در ارائه خدمات، تقویت سلامت اداری و حذف روابط سلیقه ای تا نیمه بهمن ماه سال جاری فرصت دارند که میزخدمت حضوری را به عنوان پنجره باز ارائه خدمت به مردم در دستگاه های خود مستقر کنند.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین همچنین یادآور شد: میز خدمت باید به گونه ای تعبیه شود که با احساس کرامت ارباب رجوع منافاتی نداشته و در مکانی مناسب با امکانات کافی و با حضور کارشناسان مجرب در دسترس مراجعان باشد.
مرادیان خاطرنشان کرد: استقرار میز خدمت در ادارات می تواند روند خدمت رسانی دستگاه های اجرایی به شهروندان را بهبود بخشیده و منجر به افزایش رضایت مردم از دولت شود.
3013
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.