موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در سه بخش عمومی، بین الملل و کودک در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت دارد.

به گزارش جماران، معاون فرهنگی ، هنری و ارتباطات موسسه گفت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیش از 26 عنوان کتاب چاپ اول در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران(سال96) شرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری افزود:  کتب ارائه شده مؤسسه در نمایشگاه  بین المللی کتاب تهران(سال96) در موضوعات مختلف اخلاق، فقه، خاطرات، عرفان و.... است.

وی افزود: چاپ و انتشار 60 عنوان کتاب چاپ اول از اقدامات ارزشمند مؤسسه در حوزه چاپ و نشر در سال 95 محسوب می شود.

کمساری افزود:  چاپ مجدد 22 عنوان کتاب از اقدامات دیگر مؤسسه در حوزۀ نشر است و علاوه بر عناوین اعلام شده 33 عنوان کتاب در حوزه زبانهای خارجی از دیگر منشورات مؤسسه است که از این تعداد 11 عنوان کتاب بعنوان چاپ اول ترجمه و منتشر شده است.این کتب به زبانهای اردو،انگلیسی،فرانسه،عربی،آلمانی و ترکی استانبولی است.

 کمساری تصریح کرد: از کتب منتشر شده چاپ اول و بازنشری می توان به«انسان شناسی امام خمینی»، «فروغ معرفت در اسرار خلافت و ولایت»، «امام خمینی و خبرگان رهبری»، «چالشهای کشورهای اسلامی و آینده»، «تقیه مداراتی از نگاه امام خمینی»، «اندیشه اخلاقی امام خمینی»، «فرهنگ جامع فرق اسلامی ج 1و2»، «تفسیر سوره یوسف»، «خطابات قانونیه»، «علوم قرآنی در اندیشه امام خمینی»، «زعامت خردمندانه امام خمینی»، «انسان شناسی عرفانی امام خمینی»، «خدا شناسی در آیینه معرفت از دیدگاه امام» و..... اشاره نمود.

علاقمندان به دریافت آثار حضرت امام و موضوعات پیرامون آن می توانند با مراجعه به غرفه عمومی اصلی موسسه در سالن های سه قلوه، سالن A2 ناشران عمومی راهروی اول غرفه ١٢٣٧ و غرفه بین الملل بال شرقی سالنu ، غرفه کودک سالن b1 شماره 271   در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و یا به فروشگاه مرکزی مؤسسه واقع در انقلاب روبروی دانشگاه تهران پاساژ ظروفچی طبقه همکف پلاک 1296 مراجعه فرمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.